Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa nie oddzywa się i auto nie pali !!!!
Autor Wiadomość
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-03-04, 15:07    

Teraz należy sprawdzić, czy ze styków przekaźnika wychodzi napięcie. Jeżeli nie, to przekaźnik do wymiany, jeżeli wychodzi, to po kolei sprawdzać połączenia.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-04, 15:45    

LysyRF900 napisał/a:
Niestety nie pomogło odpięcie i przeczyszczenie styków w białej dużej kostce i przy pompie paliwa nie mam pojęcia co sie mogło stac:(


Mierzyles napiecie, opornosc??
_________________

блог
 
 
 
LysyRF900 
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.0 8V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 2012-03-08, 15:43    

Jak by komuś to pomogło upaliła się kość od sterowania pompą paliwa i nie przekazywała napięcia:) Autko naprawione niewielkim kosztem:)
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-08, 21:13    

Standardowo. Zawsze najlepiej rozpoczac od najprostszych rozwiazan :) Jak to mowie MIERNIK MIERNIK MIERNIK w reke i jazda ;)
_________________

блог
 
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-03-09, 23:42    

Czyli grzebanko w UCH? Mnie straszyli tym jak mi gasło na zakretach i skretach na skrzyżowaniach. Okazało się (okazuje do tej pory) że chyba pompa paliwa jest wysoko zawieszona, bo może być 1/4 baku a przy skrecie 90stopni moze go zdławić.

UCH po pierwsze, ale to nie bedzie jej słychać więc to od razu stawia trop - bezpieczniki -> przekaźnik -> sterowanie.
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-03-11, 21:34    

maestro napisał/a:
Okazało się (okazuje do tej pory) że chyba pompa paliwa jest wysoko zawieszona, bo może być 1/4 baku a przy skrecie 90stopni moze go zdławić.

Kompletna bzdura. Pompa paliwa jest w zagłębionym wytłoczeniu zbiornika paliwa i nawet gdy zbiornik jest teoretycznie pusty, to tam mieści się jeszcze ok. 2 litrów paliwa.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15