ok, wiem wszystko - powiedzcie mi tylko jeszcze czy licznik, który wskazuje spalanie i ile km moge jeszcze ok. przejechac, po zamontowaniu do mojego również bedzie pokazywał takie info ?
Jeszcze pytanie dot. panelu klimatyzacji.
Nie mam klimy - ale czy moge zamontować taki Panel do sterowania nawiewem ? Będzie działał jak podłącze linki ze standardowego przełącznika gdzie są pokrętła do tego ?
Kostki powinny pasować
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-03-29, 10:38
bnwagency napisał/a:
Jeszcze pytanie dot. panelu klimatyzacji.
Nie mam klimy - ale czy moge zamontować taki Panel do sterowania nawiewem ? Będzie działał jak podłącze linki ze standardowego przełącznika gdzie są pokrętła do tego ?
Kostki powinny pasować
Jest zupelnie inny mieszalnik, wiec niestety nie podlaczysz tego. Poza tym w klimatroniku sa silniczku, u Ciebie klapy sa sterowane mechanicznie - przelaczane.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2012-05-09, 19:55
Kolego jak masz problemy z podłączeniem licznika do daj znać, jeszcze nie skończyłem robić manuala, ale jest to możliwe, podłączenie komputera również, jednak tutaj jest pewien problem bo trzeba kable od sterownika silnika ciągnąć i jak na razie tego nie zrobiłem, problem ze znalezieniem pinów odpowiedzialnych za to. Ale sam licznik jak najbardziej się da, trzeba tylko 2 kabelki podłączyć jeden od impulsatora a drugi od +12v po zapłonie do podświetlenia ekraników, oczywiście jak kupujesz licznik ważne żeby był z z phI i miał wyskalowane tyle samo KM/h, jak kupisz z nowszej wersji to go nie podłączysz tam jest całkiem inna elektronika i inny układ kontrolek. Jak masz pytania to pisz podeśle Ci w jakie piny podłączać jakie kable. Aha i taki mały problem jak nie podłączysz komputera to nie będzie Ci działać kontrolka rezerwy, cały czas się świeci a jak powinna się zapalić to ona gaśnie, no ale to dlatego że tu rezerwa była obliczana na podstawie komputera, coś kosztem czegoś da się z tym jeździć
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-05-09, 21:45
Do kompa silnika podpina sie jeden przewód (sygnał wtrysku) - wertuje schematy moze znajde i dopisze.
Rezerwa to prosty temat. Jeżeli sygnał rezerwy wychodzi z zegarów (być może tak jest) to łączy sie w pierwszej możliwej kostce z sygnałem rezerwy z pływaka. Różnica jest taka że należy przepiąć jeden przewód. Jeżeli wszystko dzieje sie w zegarach to trzeba pomyśleć czy pływaki sie nie różnią (bez kompa 3 przewody, z kompem 2). Jeżeli bedzie wiadomo że różnią sie tym jednym przewodem to jesteśmy w domu.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2012-05-10, 13:39
Niby to tak prosto wygląda, tylko najgorsze które to przewody w jakie piny? Komputer ten z którego ma iść ten kabelek to ta skrzynka po lewej stronie silnika przypięta na gumowy pasek?
Co do rezerwy, to przepiąć jeden przewód w liczniku czy gdzie?
Jak byś znalazł jakieś info to byłoby super.
_________________ Clip - Lubelskie
Ostatnio zmieniony przez Predator 2012-05-10, 13:41, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach