Witam Wszystkich.
Nie dawno pojawił się w mojej Reni problem z ładowaniem. Jak się okazało, do alternatora dostaje się ropa. Moja Renia to 2.1dT z 1996r, bezpośrednio nad alternatorem znajduje się pompa paliwowa. Gdzie szukać wycieku? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-06, 13:47
Wycieku szukaj na połączeniu węży przy pompie paliwa ewentualnie przy połączeniu ich do filtra jeżeli znajduje się nie daleko albo połączenie węży, które idą do wtryskiwaczy. U mnie było tak, że na połączeniu węży idących do wtryskiwaczy ukruszyły się one z racji wieku, węże te nie są gumowe a raczej plastikowe, pomogło ucięcie uszkodzonego odcina i ponowne założenie węża.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 61 Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-10-06, 13:48
Po przez włożenie tekturki na alternator a pod pompę, udało mi się ustalić, że paliwo nie wycieka regularnie. Na pierwszy rzut oka plama na tekturce wyglądała, jakby paliwo wyciekło jednorazowo w większej ilości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach