Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2012-07-09, 18:55
witam,
obieg zamknięty nie jest aż tak super aby nie wpuścił nic z zewnątrz, coś tam zawsze wleci.
Klapka od zamykania obiegu jest nad wentylatorem dmuchawy, czyli nad nogami pasażera, pod schowkiem. Można do tego dojść też od góry ściągając wycieraczki, listwę od podszybia a następnie klapkę na 2 torxach od wlotu powietrza.
Jak wyciągniesz kratę lub filtr kabinowy (zależy co tam masz) to będzie widać klapkę.
Klapka zamyka się automatycznie przy wyłączeniu klimatronika (lub opcja STOP, czy też obieg zamknięty), a otwiera po jego starcie (dmuchawy).
Klimatornic raczej mierzy temperaturę powietrza na wylocie z mieszalnika, czujnik o którym mowa ma raczej znaczenie w zimę, tj. ułatwia intensywne nagrzewanie kabiny.
U ojca ten czujnik też wysiada (raz łączy raz nie, co wykazał CLIP oraz test climatronica). Słabszego działania klimy nie odnotowałem, a mam 2 safrany to mam jakieś porównanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach