Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przepływomierz
Autor Wiadomość
Neomaster 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 2013-07-15, 13:08    Przepływomierz

Witam,
Jakis dobry miesiac temu wymienilem Przepływomierz i bardzo czesto zapala mi sie serwis, po podlaczeniu do kompa mam nastepujacy blad:

P102 Mass of Volume Air Flow "A" Circuit Low

Czasami dodatkowo wystepuje te bledy:

P0135 O2 sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1

albo

P0174 System Too lean Bank 2

Czy mozna jakos pozbyc sie tych bledow czy to jest przez to ze kupilem nie orginalny przeplywomierz????
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-07-30, 23:05    

Jeżeli już podpiąłeś się do Clipa, to wykasuj błędy i zobacz co się będzie dalej działo.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Neomaster 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 2013-08-10, 10:56    

caly czas to samo kasuje co pare dni.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-08-11, 08:46    

Może to oznaczać uszkodzenie w obwodzie przepływomierza, jak też pokazuje zbyt dużą zawartość tlenu w spalinach - sonda lambda. Na początek sprawdź dokładnie połączenia w kostkach, ewentualnie oczyść styki odpowiednim preparatem (elektrosol, kontakt). Jeżeli to nie da pozytywnych rezultatów podstaw jakiś używany, ale sprawny przepływomierz.
Zerknij przy okazji, czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie i silnik nie bierze "lewego" powietrza na dolocie ?
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Neomaster 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 2013-08-15, 21:42    

Juz o czyszczeniu styków też myśłalem , teoretycznie sprawny przepływomierz jest wlożony niestety niemam innego. Ale jak sprawdzic czy bierze lewe powietrze????
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-08-16, 20:05    

Sprawdzić szczelność układu od filtra powietrza, do przepustnicy. Zazwyczaj słychać w którym miejscu "syczy" zasysane powietrze. Dużo nie ma do sprawdzania, bo rura plastikowa i ewentualnie oring przy podstawie łączenia przewodów podciśnienia powietrza idących od kolanka za przepływomierzem, a kolektorem ssącym (za silnikiem krokowym, patrząc od przodu silnika) - taki plastikowy, czarny "cycek" z wypustkami przykręcony na jedną śrubę.
Radził bym jednak sprawdzić błędy na Clip'ie dedykowanym do Renault, a nie innym testerze.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16