Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-07, 17:26
Dokładnie tylko sprawdź sobie jak wskaźnik na butli najedzie już na czerwony pasek skali wtedy depnij w sandał zobaczysz jak się ładnie silnik przymuli Jeżeli gaz byłby tak jak za granicą to owszem. Do 10% tego co tankujesz, tankując do pełna to nie zużywasz.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-01-07, 17:26
Przyglądając się tej naszej dyskusji, przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. Od kiedy mam Safi a w niej instalację LPG (trzy lata) ceny gazu zawsze zawierały się między 1.80 a góra 2.15 natomiast ceny pozostałych paliw nie raz w tym czasie fiknęły koziołka. Myślę że to też jest dość istotne
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Dokładnie tylko sprawdź sobie jak wskaźnik na butli najedzie już na czerwony pasek skali wtedy depnij w sandał zobaczysz jak się ładnie silnik przymuli Jeżeli gaz byłby tak jak za granicą to owszem. Do 10% tego co tankujesz, tankując do pełna to nie zużywasz.
Przy sekwencji się nie przymuli bo jak spadnie ciśnienie gazu w układzie to silnik przełączy się na zasilanie Pb. poza tym te kilka litrów gazu które zostaje w butli traci się tylko raz przy pierwszym tankowaniu i to jest wydatek max 10 zł.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-07, 17:26
U mnie paliwko 1,85 PLN tak więc tez nie jest drogo trzeba pamiętać że Benzyniaki z LPG odpalają na benzynie i dopiero po lekkim rozgrzaniu przełączają się na gaz no chyba że u was przełączają się po dodaniu obrotów. Może być troche inaczej.Pozdrawiam
Ale Mruczek chce wiedziec, z którym silnikiem jest lepsza szafka.
a wy tu wywody robicie że 10% LPG w baku zostaje, a jeżdżąc na PB czy ON to tez wam zostaje. Raczej nikt nie jeździ do ostatniej kropelki a potem przez pola gania do najblizszej stacji paliw.
Najlepiej piszcie uwagi pozytywne i krytyczne.
- Spalanie ważne porówna sobie z cenami ze swojej okolicy.
- Napiszcie jakie wydatki przy tym diselku, co się psuje co nalezy czesto wymieniać? Na co zwrócić uwagę aby palił w zimę. itp.
- przy benzynce z LPG, częstrze wymiany swiec, kabli, filtrów itd.
a bedziecie mieli pewnośc że do LPG się nie zawiedziecie.
Oby nie było tak że samochodu nie serwujecie, a późnie bo się psuje to przez ten GAZ.
Rozmawiając kiedyś z gosciem z serwisu powiedział chyba najmądżejsze zdanie "Na serwis samochodu uzywanego nalezy przeznaczyć około 2,5 tys zł na rok" Oczywiście w jednym roku może być 500zł a w drugim więcej. Licząc w tym wymiany filtrów, opon, swiec itp. części wymagających wymiany.
A później goście się dziwią że 3 lata jeździli i nic się nie psuło a teraz się rozlatuje. JAK TYLKO PALIWKO LAŁ DO BAKU.
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-27, 10:20
W tej chwili wszystkie 2.2dt które dostępne są na allegro na 99% maja sprzęgło do wymiany . Niestety nowe to koszt do 2500 zł jeśli zrobisz to sam. Ale jeśli naprawdę trafi Ci się tylko z tym i to zrobisz to auto odwdzięczy się naprawdę długą i bezawaryjną jazdą . No chyba ,że trafisz na totalnie zaniedbany egzemplarz to wtedy koszty wzrosną . No ale akurat w 2.2dt wszystko ładnie widać i już na samym początku można wiele rzeczy zdiagnozować. Jeśli chodzi o benzynkę to mam 2.0 i jest OK tylko o wiele więcej pali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach