Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Złącze diagnostyczne ph II
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 12:04    

Tak, bezpieczniki (chyba, że te od ABS gdzieś są ukryte) wszystkie pod kierownicą i obok aku sprawdziłem i wszystkie OK.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 12:07    

a ta twoja kontrolka od absu jak się zachowywuje ? gaśnie po właczeniu kluczyka i zapala się spowrotem po odpaleniu auta ? czy wogóle nie gaśnie ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 12:15    

W ogóle nie gaśnie.
Świeci cały czas ABS, (!), STOP i SERVICE.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 12:29    

no to zgasnąć powinna na chwile :) masz cos ze sterownikiem, albo zasilaniem na sterownik.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 16:25    

Sprawdziłem złącze diagnostyczne - jest OK.
Na 4,5 pinie jest masa, na 16 jest +12V, a na 7 i 15 pinie jest jakaś oporność (odpowiednio) ok 1000 i 800 Ohm, co wskazuje na jakąś komunikację z elektroniką.
Mam jeszcze 1 pin - nie masa, ale po sprawdzeniu napięcia między 1 i 16 pinem wychodzi: po załączeniu stacyjki ok 3 V, a po wyłączeniu stacyjki 12 V.

taraba123, może wiesz, od czego ten pin 1 ?

Po za tym napięcie między pinem 16 i każdym z tych pinów wynosi 12 V, więc gdzieś przez elektronikę są umasowione.

Zdziwił mnie tylko fakt, że nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki utrzymuje się to +12 V na pinie 16 - tak ma być?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 17:43    

tak tak ma być na 16 pinie jest stałe napięcie. na 7 pinie powinno być jakieś 10v, tak jak mówie więcej cudów nie ma, coś blokuje linie K to wszystko i albo wyeliminować ten element, albo bezposrednio się wpiąc pod dany sterownik, miernikiem już nic nie nawojujesz :) nie mam do safranki kompletnej rozpiski na obdII, ale diagnoza jest na 7 pinie. i tyle Ci potrzeba.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 18:45    

OK. Wielkie dzięki taraba123.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 21:46    

moje użądzenie ma tak zrobione kable że niepasują uniwersalne tylko mega macsa a fiatowski nie ma dodatkowych żabek albo kabelka bo pobiera sę zasilanie z mega macsa :) :) :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 23:15    

hehe mając na myśli kabel uniwersalny miałem na mysli kabel zakonczony pinami przeznaczony do twojego urządzenia :) dzięki czemu mógł byś wpiąć się bezpośrednio w abs, i go zdiagnozować, a mając na myśli kabel do fiata chodziło mi o to tylko że jesli takowego nie masz to móglbys np ten kabel wykorzystac jako uniwersalny, to wszystko :) chyba sie do konca nie zrozumielismy... w wielu urządzeniach takie kable uniwersalne są w zestawie, ale tak jak mowilem na mega macsie osobiscie za duzo nie pracowalem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-06, 01:18    

a jednak raczej się rozumiemy przed mega macsem bawiłem się euroscanem był tam w zestawie kabel uniwersalny czyli zakończony nie wtykiem ale pinami można się było wpiąć w poszczegulną linię mega macs niema tego w ofercie na 100 procent bo posiadam pełne okablowanie które sam dobierałem i pytałem o to mojego dilera a w euroscanie wykorzystywałem uniwersalny do wpinania się jak niemiałem wtyku do jakiejś marki co do fiatowskiego wiem o co chodzi zresztą z każdego wtyku można sę wyprowadzić przewody i się połączyć ale o tym nie myślałem bo mimo wszystko mam ten sprzęt dopiero 4 miechy i nie miałem jeszcze potrzeby się tak łączyć i narazie nie myśle o sprawdzaniu jego zabezpieczeń :) :) :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16