Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-04-02, 23:12
Ja zdemontowałem te plastikowe przełożenia i ustawiłem tak, że moment maksymalnego przekręcenia trybika na osi silniczka odpowiadał maksymalnemu wysunięciu trzpienia i w druga stronę tak samo. Niby nie było śladów, że ktoś grzebał, a przestawione było.
Należy wyjąć i przestawić plastikowe przekładnie, przy odsuniętym trybie silnika. Nic nie zepsujesz, jak zrobisz to delikatnie
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-04-02, 23:35
Należy tak ustawić tryby, aby przy maksymalnym przekręceniu trybu osi silniczka trzpień był wysunięty, a w druga stronę wsunięty.
O ile pamiętam, należy ustawić ten czarny, wówczas zwiększy się tez ręczna regulacja.
Michał, ja robiłem to 3 lata temu, więc teraz pisze z niczego, czyli z głowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach