Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 128 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-11-25, 14:36 Diagnostyka komputera
Zobaczyłem ostatnio na Allegro aukcję gdzie sprzedaje się interfejsy VAG KKL z programem DDT2000. Możliwości programu są ogromne włącznie ze zmianą parametrów komputera (RPM, czas wtrysku itp). Kupiłem sobie sam interfejs KKL za 36 zł a program ściągnąłem z internetu. W mojej Safrance 2.5 20v wykrywa moduł ksenonów, ABS, moduł komfortu, i jeszcze kilka innych ale niestety nie wykrywa modułu komputera silnika bo go nie ma w bazie. Jeśli ktoś ma interfejs VAG KKL i zaciekawił go temat to niech sprawdzi czy mu się łączy z komputerem. W razie czego służę pomocą co gdzie i jak. Wydaje mi się, że powinny się połączyć Safranki L7X czyli 3.0 V6 oraz B54L czyli 2.0 16v.
Inna sprawa dotyczy XR25. Znalazłem w internecie informację, że interfejs ten można dośc łatwo zrobić. Wg. zachodnich stron koszt zrobienia to około 50 euro (części). Program XR25PC jest na komputer PC bądź laptop w zasadzie z każdym systemem. Program XR25PC powinien działać również z interfejsem VAG KKL ale u mnie nie może znaleźć odpowiedniego komputera silnika.
Dziś podłączyłem Megankę z roku 2001 i program DDT2000 połączył się z komputerem silnika. Można było zrobić wszystko, wgląd był do tylu rzeczy, że głowa boli. Wada programu DDT2000 to tylko częściowe zangielszczenie- niestety ta cała reszta bardziej istotna jest w języku francuskim.
Co do XR25 nie muszę chyba mówić jakie ma mozliwości Orientuje się narazie powoli w temacie i prawdopodobnie będę próbował robić interfejs ale to pewnie potrwa.
Ewentualnie wiem, że ktoś miał kontakty na forum francuskim. Oni może będą wiedziec więcej na temat DDT2000 albo tego interfejsu XR25.
Podaje link do wszystkich dokumentów związanych z XR25PC - 3 strony różnych dokumentów i schematów:
Strona o XR25
Ostatnio zmieniony przez michalkrk 2010-11-25, 14:39, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 128 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-05, 14:30
Danke Lutz. Mir geht es aber mehr um ECM (engine control module)-diagnostik. In ein paar Tagen soll bei mir schon XR25PC voll funktionieren. Leider kann dieses program nur lesen die Daten (nicht die neue in ECU schreiben). Ich werde die Fotos hier einfugen, wenn es mir gelingt.
mfg
michal
Ostatnio zmieniony przez michalkrk 2010-12-05, 22:27, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 128 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-08, 00:21
Das erste Photo. Mehr bald weil noch nicht alles gut funktioniert.
---
Pierwsze zdjęcie odczytu parametrów na bieżąco. Jest ich dużo więcej ale jeszcze nie wszystko działa tak jak powinno.
Ostatnio zmieniony przez michalkrk 2010-12-08, 00:22, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: PH I
Rocznik: 12 /93
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Baccara
Typ silnika: Z7X
Wiek: 69 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 12 Skąd: Korbach
Wysłany: 2010-12-08, 17:55
Hallo michalkrk,
XR25 nie mogą być odczytywane jako zwykły tekst. Powinieneś być z danym arbeiten.Nur karty opuścić ten do diagnozowania, a nawet pisać na komputerze kontroli jednostek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach