Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-24, 09:38 Anomalia centralnego zamka i immo ! o co chodzi
Siemanko, już wczoraj mi się objawiło, że nie mogłem zamknąć szafy z pilota, ale wsiadłem, zamknąłem z guzika, otworzyłem, wysiadłem i zamknąłem z pilota. Myślałem, że jednorazowy objaw to był ale nie. Dzisiaj rano podchodzę do szafy a ona sobie sama tyka, była zamknięta ale tak jakby chciała dalej się zamknąć. Duszę pilota otworzyła się i zaraz sama się zamknęła, przy kolejnej próbie udało mi się wsiąść do niej. Odpalam, włączam światła i zaczęła znowu klikać, ale mówię sobie jadę na ten zajszczyk. Po drodze zamknęła się sama, tak jak w niektórych samochodach jest to ustrojstwo, że samochód się zamyka. No i oczywiście myśląca się załączyła, znowu klik z guzika, otworzyła się aby znowu po kilkuset metrach znowu się zamknęła i tak jeszcze z 2x. Dojechałem do punktu B i postanowiłem się jeszcze pobawić. Zgasiłem, siedzę w środku i duszę pilota. Bez reakcji a na desce cały czas paliła się dioda od immo więc znowu z guzika, żeby zamknąć a następnie otworzyć z pilota. Udało się, wysiadam a następnie przystąpiłem do udanej próby zamknięcia z pilota. Po powrocie do domu, pobawiłem się jeszcze chwilkę pod blokiem i co najlepsze nie wyłączając silnika postanowiłem włączyć nawiew na przednią szybę co przyczyniło się również do zamknięcia centralnego mówię sobie ale czary mary mogę sterować samochodem z panelu klimatronika, jednak urok prysł kiedy wyłączyłem światła co przyczyniło się do otworzenia centralnego i znowu o co kaman Czy to odwilż tak działa na szafę, że w obwodach jej się rypie ? Dodam, że po samoistnym zamknięciu się nie reaguje na pilota, trzeba wtedy przed pilotem użyć przycisku w kabinie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-12-24, 09:54
Przede wszystkim kontrolka immo pali się mimo rozbrojonego alarmu. Zgaśnie dopiero po włożeniu i przekręceniu właściwego klucza. Co do samego centralnego to stawiam na sterownik. Z tego co piszesz dziwne zachowanie występuje przy zamykaniu i otwieraniu więc to może być to. Na początek zabrałbym sterownik do domu i go osuszył.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-24, 10:02
Będę musiał jakoś to rozkminić, na zwolnieniu jestem do konca roku i raczej mam siedzieć w domu
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-12-24, 10:12
Zdejmujesz panel pod sufitem i odpinasz jedną wtyczkę. Dziesięć minut roboty
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-12-24, 10:42
Miałem podobne objawy w biti.
Nie aż tak bardzo "samowolne" U mnie woda dostawala się poprzez antenę i była wilgoć
w podsufitce. Natomiast to było lato - choć teraz mała odwilż to by wyjasniało skraplanie się.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-12-24, 16:24
Zanurkuj pod kokpit nad nogami pasażera i sprawdź stan połączeń na wtyczkach sterownika centralnego - podłużne, czarne pudełko i dwa złącza.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-25, 19:39
Dziś już byłem bliski bicia szyby, z przyzwyczajenia przed skrobaniem szyb odpaliłem renate i zostawiłem na szczęście uchylone drzwi ale to bylo tylko połowa szczęścia bo cholerze się zechciało zamknąć centralny a pech chciał, że zamek złapał na pierwszy stopień. Ponad pół godziny walczyłem celujac kijem w panel od szyb aby którąś z nich opuścić a tym samym dostać się do zamknietych kluczyków. I udało się jednak już z cholera nie dawałem rady bo wariowala z centralnym po zamknieciu i tak otwierała się po czym znowu zamykała i tak w koło macieju. Na szczęście znalazły sie u rodziców zapasowe klucze do warsztatu więc zeszlismy z tatą, rozkrecilem panel pod sufitem, rozpialem wszystkie wtyczki i okazało się tak jak pisał Darek i Daroot czyli kupa wilgoci i najwiecej we wtyczce od przycisku do centralnego. Suszarka poszla w ruch i jak ręką odjął.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-12-25, 19:50
Oczywiście żeby nie wprowadzać userów w błąd, należy powiedzieć, że sterownik od centralnego jest w miejscu opisanym przez Arka, W podsufitce znajduje się jedynie odbiornik centralnego oraz klawisz zamykania centralnego z kabiny.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-25, 23:03
Darek napisał/a:
W podsufitce znajduje się jedynie odbiornik centralnego oraz klawisz zamykania centralnego z kabiny.
Właśnie on był winowajcą całego zamieszania.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach