Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Wiek: 44 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-11-11, 21:45
Trabant 601 1976 rok pierwszy samochód,duży sentyment...
126p 650 1990 rok : taki tam kaszlak przejściowy
Polonez 1600 SLE 1989 rok : darowizna ojcowa
Ford Orion 1,8 TD 1991 rok : tylko i wyłącznie ze względów ekonomicznych...pojemny bagażnik
Daewoo Espero 2,0 CD 105 KM 1997rok wygodne wozidło,tanie w utrzymaniu,kiepska blacha
Daewoo Espero 1,8 CD 95 KM automat 1996 rok : wozidło dla leniwych reszta j.w.
Peugeot 406 2,1 TD 110 KM 250 Nm 1998 rok : super wozidło,śmigał by u mnie do tej pory gdyby nie musiał wrócić do poprzedniego właściciela
Renault Laguna ph 1 1,8 kombiaczek : miałem ją dwa miesiące...gówniany egzemplarz kupiłem więc się nie wypowiadam
Obecnie Safrana ph 1 3,0 V6 z grudnia 1992 pieszczotliwie nazywana parchem(najstarsza i najgorsza Safi w klubie )
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-11, 21:47
desperos napisał/a:
(najstarsza i najgorsza Safi w klubie )
Jeszcze się na żywo nią nie pochwalił a już skazuję ją na klęskę
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
1. Fiat 125p 1.5
2. FSO Polonez 1.5
3. Opel Manta B 2.0 w stajni jest do dzisiaj, aktualnie przechodzi kompletną odbudowę mam nadzieję, że latem będę już mógł nią pomykać
3. Ford Probe 2.5V6
4. Opel Astra 1.7 TD
5. Fiat Palio weekend 1.2 16V
6. Fiat Punto 1.2 8V - bleeeeeeeeeee - samochód dla dziadków
7. Ford Focus 1.6 TDCi
8. Volvo v40 1.9 TDI w stajni do dzisiaj
9. Renault Safrane 3.0V6 w stajni do dzisiaj (od niedawna)
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-05, 12:09
Mauer napisał/a:
Opel Manta B 2.0 w stajni jest do dzisiaj, aktualnie przechodzi kompletną odbudowę mam nadzieję, że latem będę już mógł nią pomykać
Jaki kolor ? i jakie lampy ? no i gdzie kupiłeś ? Jakieś 3 lata temu wspólas mój sprzedawał mantę Wtedy to jeździły tylko dwie po Kaliszu czerwona kumpla z okrągłymi światłami taka jak TA i druga w kolorze brązu ze światłami kwadratowymi i taka garbata. Pamiętam do dziś jak ściągnął film niemieckiej produkcji o mantach coś w stylu szybcy i wściekli te ujęcia raz zmiany biegów a za chwile wciskania sprzęgła
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
...heh długa historia
pierwszą Mantę kupiłem jakieś 10 lat temu, jeszcze internetu nie było (bo Chuck Norris cały zgrał na dyskietkę ), po jakiś dwóch latach miałem czołówkę (nie ze swojej winy) i przód w Mani skrócił się o jakieś 50 cm. potem następną namierzyłem w Zgorzelcu i to właśnie ona teraz przechodzi odbudowę.
Pamiętam jak 8 lat temu u bardzo dobrego kumpla w Kaliszu na weselu byłem swoją Mantą, wtedy była czarna.
Teraz jestem przed wyborem lakieru, jeszcze trochę blacharki mi zostało do zrobienia, już bardzo niewiele i silentbloki wszystkie do wymiany, silnik już po kapitalce, opatulony, zaolejony, śpi w piwnicy . Pewnie będzie czarna z kremowym "papowym" dachem, przynajmniej tak sobie to wyobrażam.
Jeżeli pytasz o wygląd zewnętrzny to dążę do oryginału z 76 roku, a więc lampy telewizory, zderzaki chrom, listwy naokoło chrom .
mniej więcej jak te, nawet rocznik się zgadza :
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-05, 14:04
Czyli wyglądem takie prawie camaro
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
ale tak dla ciekawostki... po sukcesie Mustanga w USA, Ford postanowił w 1968 roku zwojować Europę wypuszczając Capri, a GM po sukcesie Camaro w Stanach i sukcesie Capri w Europie odważył się i w 1970 roku wypuścił do sprzedaży Opla Mante A.
No i tak na koniec...Opel Manta i400 jest ostatnim tylnonapędowym mistrzem świata WRC, w 1981 roku wygrała z takimi autami jak Porsche 911, Audi Quattro czy Lancia 037.
heh, znowu się rozpisałem, ale samochody z epoki to mój konik , a te współczesne to służą mi do tego aby przemieścić się z punktu A do punktu B bez przymusowego wysiadania (czyt. awarii)
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 53 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-12-05, 17:04
Mauer napisał/a:
te współczesne to służą mi do tego aby przemieścić się z punktu A do punktu B bez przymusowego wysiadania (czyt. awarii)
Dobre ale nie dlatego wybrałeś trzylitrowe Safrane. Do tego wystarczyłby Punto
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2010-12-05, 17:04, w całości zmieniany 1 raz
te współczesne to służą mi do tego aby przemieścić się z punktu A do punktu B bez przymusowego wysiadania (czyt. awarii)
Dobre ale nie dlatego wybrałeś trzylitrowe Safrane. Do tego wystarczyłby Punto
...heh słuszna uwaga i tu mnie masz , powiedzmy, że dążę do ideału i Szamanka jest bardzo, bardzo bliska, podoba mi się ten samochód (komfort, wyposażenie, wielkość) i muszę przyznać, że chyba zagości u mnie na dłużej, a może i na zawsze.
...zapomniałem dodać, że jeszcze Mieciem W124 2.5D pomykałem przez dwa tygodnie i to też jest samochód który mógłbym polecić, no ale niestety nie to wyposażenie co Szamanka, ale za to co za skręt, jak meleksem
_________________ Mauer się nie zna
Ostatnio zmieniony przez Mauer 2010-12-05, 18:23, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach