Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przełączanie nawiewów
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-19, 17:51    Przełączanie nawiewów

Witam, mam problem z przełączaniem nawiewu zewnętrznego na wewnętrzny, jak włączam cyrkulację wewnętrzną to wygląda tak jakby coś siedziało w którymś kanale i blokowało nawiew albo po prostu któryś silniczek nie przełącza do końca funkcji, moje pytanie to jak dostać się do tych silniczków żeby zobaczyć co się dzieje? Próbowałem od strony airbag'a pasażera ale nie da rady, czy trzeba demontować cały kokpit? posiadam Safrane II z 2000 roku, 2.5 benzyna, pozdrawiam
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-08-19, 21:47    

Jeśli się nie mylę to jest tylko jeden wentylator nawiewu i można go zdemontować od strony nóg pasażera. Poniżej masz schemat nawiewu i elementów sterujących może to coś pomoże:

_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-20, 16:45    

Shemat trochę obrazuje mi rozmieszczenie silniczków od przełączania funkcji nawiewu, bardziej potrzebuję informacji jak się do nich dostać, nie chodziło mi o główny wentylator tylko właśnie o te 3 silniczki które przełączają strumień powietrza, boję się że trzeba wywalić prawie cały kokpit Smutny
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-08-20, 17:23    

Może się mylę bo nigdy tego nie robiłem ale skoro jest tylko jeden wentylator i on pracuje bez względu czy obieg jest wewnętrzny czy zasysa z zewnątrz to przełączenie między tymi funkcjami musi odbywać się gdzieś wokół niego. Może o tym świadczyć również fakt, że wlot powietrza z zewnątrz znajduje się nad wentylatorem na podszybiu po stronie pasażera i tam powinien być odcinany przy włączaniu obiegu zamkniętego.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-20, 17:25    

Sprawdzę ten trop Wesoly
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-20, 18:00    

Masz może rozpiskę elementów tego schematu?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-20, 19:15    

Zrobiłem Wesoly , nikt chyba nie zgadnie co było przyczyną słabego nawiewu wewnetrznego Wesoly , jakimś cudem dostała się do wlotu powietrza reklamówka jednorazowa Wesoly , ten wlot jest przy nogach pasażera, już smiga aż miło, pozdr
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-08-20, 20:29    

Hehe byłem blisko nie pomyślałem tylko że może zassać śmieci z wnętrza kabiny
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-23, 15:36    

matko kochana! jednorazówka!!!! hmmm a to tak sie sprząta w autku??? Wesoly no no śmieci do kosza a nie pod nogi dobrze że się tam dostałeś teraz będziesz uważał żeby się coś nowego nie dostało w dmucha ha ha
 
 
patrys4891 
Pisarz


Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-08, 21:13    

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, to podłączam się tu.
Nie działa mi przełączanie obiegu wewnętrzny/zewnętrzny. Test wykazał po prawej 3d, ale to raczej ma mało wspólnego.
Przy przełączaniu słychać pracujący silniczek. Niestety efekt jest taki że jak ostatnio mi nawiew zaciągnął chmurę dymu z autobusu to się mocno zdziwiłem, bo specjalnie wcześniej włączyłem obieg wewnętrzny.

Jak to jest tam zorganizowane i gdzie tego fizycznie szukać?

Swoją drogą ten otwarty układ od czujnika temperatury nagrzewnicy morze mieć wpływ na to że mam wrażenie że tak klima słabo chłodzi?
_________________
Safrane
scenic-forum.pl
Ostatnio zmieniony przez patrys4891 2012-07-08, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15