Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-10-30, 19:20
HIRO napisał/a:
czyli jak poduchy strzeliły to komputer do wyrzucenia ?
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-31, 08:47
Dokładnie albo wymiana albo naprawa, ale nie zaleca się naprawy, ponieważ nie wiadomo w jakim stanie jest czujnik bezwładnościowy. Bywały również takie przypadki, że po naprawie sterownika nowa poduszka została odpalona po wjechaniu w większą dziurę i to są autentyczne przypadki. Myślę, że nie byłoby to zbyt przyjemne odczucie dostać poduszką prosto w twarz tak z nienacka.
Safrane ph: I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: Si
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 30 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-23, 11:11
To ja mam nieco inny objaw. Co któreś odpalenie zapala się na desce kontrolka poduszek i SERVICE. Wystarczy, że zgaszę silnik i uruchomię ponownie, a wszystko wraca do normy na kolejne kilka odpaleń. Dodam, że w międzyczasie nie reguluję foteli, także mechniczne poruszenie przewodów pod fotelami raczej wykluczam. W czym może być problem? Pewnie gdzieś jest niekontakt lub ewentualnie zwarcie...
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-02-23, 11:16
Johnu napisał/a:
Co któreś odpalenie zapala się na desce kontrolka poduszek i SERVICE.
A w jakim stanie masz akumulator ? W przypadku gdy w chwili odpalania napięcie spadnie poniżej jakiejś wartości potrafi zapalić się kontrolka od poduch.
Safrane ph: I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: Si
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 30 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-23, 12:20
Samochód kupiłem w zeszłym tygodniu, było jeszcze mroźno, akumulator działa teoretycznie bez zastrzeżeń. Zerknę na jego datę produkcji. Może ma już swoje lata...
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-02-25, 02:12
Johnu napisał/a:
Dodam, że w międzyczasie nie reguluję foteli, także mechniczne poruszenie przewodów pod fotelami raczej wykluczam.
Ja bym jednak sprawdził i przeczyścił konektory niebieskich kostek pod fotelami
Safrane ph: I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: Si
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 30 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-25, 09:49
OK. Tak zrobię. Jak przyjdą wszystkie niezbędne graty i w końcu wjadę na podnośnik, to długo z niego nie zjadę Checklista rośnie z każdym postem haha
Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 2,2 dT
Wersja wyposażenia: Na bogato Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 61 Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-08-10, 11:43
Muszę się dołączyć. Razu jednego odsunąłem prawy fotel maksymalnie do przodu. Niestety od tego czasu świeci mi się kontrolka od poduch. Znaczy gaśnie po odpaleniu, a po chwili zapala się na nowo . Próbowałem odpinać akumulator w celu wykasowania, ale nie pomaga. Dzisiaj podjechałem na komputer, gość stwierdził, że to napinacz prawego pasa. Wtyczki podłączone, styki nie zaśniedziałe, o co kaman ? Stwierdził, żebym założył opornik 2 Ohm do wtyczki i przyjechał wtedy kontrolkę zgasi i nie będzie drażnić oczu. Co mam o tym myśleć? Posłuchać go czy gdzie indziej szukać przyczyny???.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2012-08-10, 12:12
Problem tkwi we wtyczkach, niby nie zaśniedziałe, ale lekki ruch i już nie stykają. Skoro napinacz był sprawny to jest sprawny, sam nie wystrzelił. Wstawienie opornika oszukuje sterownik, i kontrolka zgaśnie. Najlepiej wywalić te oryginalne kostki i połączyć na stałe lub zrobić na zwykłe wsuwki. Ważne aby nie pomylić kolejności kabli. Dzięki temu będziesz miał sprawny układ i nie trzeba będzie oszukiwać sterownika, bo tak jak mówię te kostki to raz łączą raz nie. Chodzi oczywiście o tą kostkę niebieską pod siedzeniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach