czesc,
mam problem z ta kontrolka, gdyz na niskich obrotach szbko miga, a po przekroczeniu 1.5 tys obrotow przestaje. Przy okazji zniknely niektore wskazania komputera pokladowego jak dystans do przejechania i alarm wlacza sie przy otwartym samochodzie. Bylem u zwyklych elektrykow i nie maja pojecia co to jest za problem, natomiast jak wiadomo serwisy sa drosze od tago auta. A, jest to Safrane II 2.5 1998 r. Macie moze jakis pomysl?
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-06, 13:35
Miałem kiedyś podobny problem, po wjechaniu w bardzo dużą kałuże następnego dnia autko nie chciało zapalić za pierwszym razem.
Dopiero za 3 czy 4 razem się udało ale zaczął się świecić service i ta kontrolka o której mówisz, po przekroczeniu 1,5 tyś obrotów kontrolki gasły.
Rozwiązaniem problemu okazało się wykasowanie błędu z komputera i do dziś wszystko jest w porządku.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-06, 16:12
Najprostszym i najtańszym sposobem kasowania błędów jest odpięcie na kilka chwil akumulatora. Oczywiście potem należy wklepać kod do radia i ustawić zegarek
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-06, 16:46
arek napisał/a:
Najprostszym i najtańszym sposobem kasowania błędów jest odpięcie na kilka chwil akumulatora. Oczywiście potem należy wklepać kod do radia i ustawić zegarek
Nie wiem tylko czy tak można skasować wszystkie błędy
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-06, 16:51
Dokładnie tak, w moim przypadku odłączenie akumulatora na prawie godzinę czasu nie przyniosło żadnego efektu.
Dopiero wizyta u mechanika i podłączenie pod kompa pomogło
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-06, 17:30
Nie twierdzę, że wszystkie, ale dobrze jest zaczynać od najprostszych rozwiązań, zanim zapłacimy za podpięcie pod kompa
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-06, 20:06
Nie śmiałem Cię Arku poprawiać. Po prostu u kogoś nie mającego żadnej wiedzy (JA) gdy po odłączeniu akumulatora nic się nie dzieje, może spowodować jeszcze większa panikę.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-07, 00:25
Niestety odlaczenie akumulatora nic nie daje. Udalo mi sie za to przywrocic funkcje komputera pokladowego poprzez znaleziona na forum informacje o tescie zegarow Czy jest jakas metoda kasowania bledow np jakims zwarciem czy cos jak np. w GM -ie ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-07, 10:16
Darku , po to jest forum, aby dyskutować i starać się pomóc w rozwiązaniu problemów. Nie jestem nieomylny, więc poprawiaj, gdy nie mam racji i podawaj swoje spostrzeżenia
Po montażu instalacji LPG w moim aucie zapaliła się kontrolka ASB i w moim przypadku odpięcie zasilania pomogło.
krawcu nie ma metody "na zwarcie" - przynajmniej ja o tym nie słyszałem w przypadku renówek. Podpięcie do kompa pozwoli nie tylko na wykasowanie błędów, ale też na sprawdzenie większości układów samochodu i jest pomocne w znalezieniu przyczyny.
ok, naprawilem wszystkie elektryczne problemy dzisiaj, jako ze w pracy wiało bezrobociem Winny okazal sie popieprzony alarm, znalazlem go dzieki waszej pomocy i wyrzucilem do bagaznika ta centralke, faktycznie byla pod schowkiem od strony pasazera. Pózniej odpialem kleme z akumulatora i kontrolki pogasly.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach