Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-01-23, 19:26
Wygląda na to, że każe Ci nacisnąć sprzęgło, ale takiej kontrolki w Safrane nie widziałem. Czy nie chodzi czasem o inny model Renault?
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-23, 23:45
To może być wiele modeli. Octavia również ma coś takiego. Generalnie chodzi o to żeby mieć wciśnięte sprzęgło przy zapłonie. Jeśli autor/autorka czegoś nie podpowie to możemy tylko wróżyć z czego kto ma.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 2005
Pojemność: 16V
Wersja wyposażenia: JM
Dołączyła: 23 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: ateny
Wysłany: 2012-01-24, 14:10
Dzięki za pomoc,chodziło o scenica .Mąż wrócił z pracy i zobaczył a co się okazało że nie miałam zamkniętych drzwi do końca ale już wszystko ok. Pozdrawiam.
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-02, 07:35
Podpinam się coby nie zaśmiecać...
Otóż moja Safi coś nie domaga
Rano odpaliła bez żadnego problemu po przestoju ok tygodniowym,przejechałem do pracy ok 6 kim również bez żadnego problemu.Pod garażem Safi zgasiłem i przy próbie odpalenia pojawił się problem ... nie chciała zaskoczyć .Rozrusznik kręcił,zygzak nie mrugał,komp nic nie wrzeszczy,pompa paliwa słyszalna,że pompuje tylko silnik jak by chciał ale nie mógł zaskoczyć(jakby nie zawsze byłą iskra)...Usłyszałem dziwne cykanie przy cewce...czy to normalne bo wcześniej nie zwracałem na to uwagi a cyka dość intensywnie jak by stroboskop.Czyżby cewka powiedziała papa?
Obecnie Safi stoi w ogrzewanym garażu więc powinna obeschnąć.
Jakieś inne sugestie?
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Ostatnio zmieniony przez desperos 2012-03-02, 07:35, w całości zmieniany 1 raz
poczekaj do wieczora i zobacz potem jadą dyskotekę będziesz miał pod maską. Jak zagada to ok, ale potem spryskaj cewkę, aparat zapłonowy i przewody do świec rozpylaczem z wodą żeby w ten sposób sprawdzić działanie wilgoci na wysokie napięcie. Jak pojawią sie strzały to do wymiany
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-04, 10:49
Winowajcą okazała się cewka dziwne ale prawdziwe...Całe szczęście jest już druga założona i Safi pali od strzała...Sprawdziłem wczoraj też czy jest "dyskoteka" pod maską i jaka ulga na sercu...nic się nie dzieję
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach