Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-03-04, 15:07
Teraz należy sprawdzić, czy ze styków przekaźnika wychodzi napięcie. Jeżeli nie, to przekaźnik do wymiany, jeżeli wychodzi, to po kolei sprawdzać połączenia.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-03-09, 23:42
Czyli grzebanko w UCH? Mnie straszyli tym jak mi gasło na zakretach i skretach na skrzyżowaniach. Okazało się (okazuje do tej pory) że chyba pompa paliwa jest wysoko zawieszona, bo może być 1/4 baku a przy skrecie 90stopni moze go zdławić.
UCH po pierwsze, ale to nie bedzie jej słychać więc to od razu stawia trop - bezpieczniki -> przekaźnik -> sterowanie.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-03-11, 21:34
maestro napisał/a:
Okazało się (okazuje do tej pory) że chyba pompa paliwa jest wysoko zawieszona, bo może być 1/4 baku a przy skrecie 90stopni moze go zdławić.
Kompletna bzdura. Pompa paliwa jest w zagłębionym wytłoczeniu zbiornika paliwa i nawet gdy zbiornik jest teoretycznie pusty, to tam mieści się jeszcze ok. 2 litrów paliwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach