Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-03-22, 23:24
Paweł, jak masz możliwość to ja wymieniał bym całą piastę, bo wyjęcie czujnika bez jego uszkodzenia w starszym aucie to raczej cud
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-03-23, 00:07
arek napisał/a:
Paweł, jak masz możliwość to ja wymieniał bym całą piastę, bo wyjęcie czujnika bez jego uszkodzenia w starszym aucie to raczej cud
Chyba tak zrobię w sobotę sprawdzę czujnik na 100% chociaż cuda się zdarzają
[ Dodano: 2012-04-12, 00:03 ]
Czujnik jest ok, podaje zmienną oporność. kilka dni temu przez jeden dzień było ok ale znów jest to samo, wczoraj byłem na przeglądzie i po podpięciu pod kompa niby wykazało że błąd wychodzi z tego czujnika. problemem mogą być opiłki z klocków które zabrudziły czujnik. Trzeba będzie zdjąć tarcze wyczyścić może to poskutkuje
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-04-17, 09:36
Tu są błędy jakie wywala abs po przejechaniu nawet kilku metrów:
Clip pokazuje podczas jazdy stałą jednakową prędkość wszystkich kół.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-04-17, 09:44
Pierścienie na kołach wyczyszczone, wtyczki w nadkolach ok, abs się zaświeca podczas kręcenia lewym i prawym tylnym kołem, przód ok podczas kręcenia nic się nie zapala, czujniki tył chyba ok bo zmienia się oporność przy kręceniu taka sama na kołach.
Może coś się wypięło jakaś inna kostka nie łączy, są może jakieś połączenia pod samochodem? Albo ma ktoś może schemat instalacji abs?
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 126 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-17, 11:18
Mój ojciec ma Lugunę II phII. Miał praktycznie identyczne objawy. Błędy były z obu tylnych kół.
Zostały sprawdzone kabeki i połączenia, wymienione tylne oba czujniki i zero efektu. Dopiero wymiana elektroniki od ABSu (nie wiem jak to nazwać poprawnie) dała efekt.
Wiem że inny model, inne lata itd, ale może to będzie jakąś wskazówką.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-04-17, 12:04
pawelsafrane napisał/a:
Albo ma ktoś może schemat instalacji abs?
Niech Bóg błogosławi Daroota SCHEMAT ABS i następna strona ABS w 4x4.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-04-17, 13:15
Goalkeper napisał/a:
pawelsafrane napisał/a:
Albo ma ktoś może schemat instalacji abs?
Niech Bóg błogosławi Daroota SCHEMAT ABS i następna strona ABS w 4x4.
A Goliemu w dzieciach wynagrodzi
Schemat jest 93r, może się różnić - natomiast co do Pawła - stawiam na walnięty (zwarcie z tytułu zawilgotnienia) sterownik pompy - kwestia wyczyszczenia złącza zapewne nie pomoże?
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-04-17, 22:39
Dołączam się niech się spełnienią
Daroot napisał/a:
stawiam na walnięty (zwarcie z tytułu zawilgotnienia) sterownik pompy - kwestia wyczyszczenia złącza zapewne nie pomoże?
Czyli ten co jest za zderzakiem z przodu od strony kierowcy? Na zdjęciu oznaczony jak 1?
Na zdjęciu oznaczone 5 (podwójne złączenie ogranicznika ciśnienia) to jest jakas puszka?
bo wydaje mi się że chodzi o złączenia w nadkolach z tyłu?
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Ostatnio zmieniony przez pawelsafrane 2012-04-17, 22:39, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-04-18, 00:41
Sterownik pompy ABS Pawele, czyli jej elektronika. Nie trzeba wymieniać całej pompy, ale ciężko dostać sam element sterujący. Na plus jest to, że odpada odpowietrzanie przy wymianie samej puszki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach