Zaniepokoiła mnie pewna sytuacja i to mocno...Jadąc a właściwie stojąc w korku temperatura płynu chłodniczego wzrasta ponad 3 grubą kreskę a wentylatory nie załączają się.termostat się otwiera i podczas jazdy temperatura spada do troszkę ponad 2 kreskę i tak się utrzymuje aż do zatrzymania się.Podczas postoju za eksperymentowałem i po przekroczeniu 3 grubej kreski wyłączyłem zapłon(zgasiłem silnik) i wentylatory zaskoczyły i działały do czasu przekręcenia kluczyka na zapłon...po schłodzeniu się silnika (ok 3-4 minuty) również same się wyłączyły.Wychodzi na to,że przy dużej temperaturze chłodziwa załączają się tylko po wyłączeniu silnika-zapłonu a nie tak jak powinny między innymi podczas pracy silnika gdy czujnik załączy wentylatory a ewidentnie tego nie robi na odpalonym silniku.Co do klimatronika to podczas załączenia AC wentylatory zaskakują niezależnie czy temperatura płynu jest wysoka czy niska do tego po chwili załącza się SERVICE ale wentylatory pracują dalej...
Macie jakieś sugestie o co chodzi w tym wszystkim?Jakiś czujnik...?
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Ostatnio zmieniony przez desperos 2012-05-04, 11:48, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;) Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 120 Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-05-05, 09:04
Po włączeniu klimy wentylatory muszą się załączyć tak więc tu jest ok, co service możliwe że masz już mało czynnika. A reszta ...sprawdź kostki tak na początek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach