Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-08-17, 21:38 Nie chce odpalić, wredne 2.2 dT
Panowie pacjent to 2.2 dT po wymianie silnika.
Objawy: Przy próbie odpalenia dioda od immo miga szybko ze stałą prędkością, auto nie odpala.
Historia: W aucie został zmieniony początkowo jedynie silnik razem z pompą wtryskową, nie chciało to odpalić a więc pomyślałem, że może zamienię sterownik silnika i pastylkę od immo z auta z którego pochodził silnik, niestety nic to nie zmieniło...
Co zrobić z tym immo, na pewno wiecie coś na ten temat ??
Proszę koledzy podpowiedzcie coś bo już mi brakuje normalnie sił do tego auta
Safrane ph: safrane II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,2 td
Wersja wyposażenia: pełna wersja
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 81 Skąd: PL-NL-D-lubelskie
Wysłany: 2012-08-18, 20:05
Zrób to co ja dobry elektryk i kasujemy imo spokój na wieki.Sprawdż wstrząsowy podłączenie , możesz też dać prąd z aku bezpośrednio na elektrozawór na pompie wtryskowej i wtedy zobaczyć czy zagdacze [u mnie po wyjęciu i włożeniu motoru też nie chciał zagadać winowajcą okazał się wstrząsowy zmieniłem podłączyłem i gdacze
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-08-18, 20:46
Immo z pompy dziś usunięte ''mechanicznie'' przy użyciu siły A więc temat immo również zamknięty raz na zawsze, wszystko śmiga już jak należy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach