Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: * Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 41 Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2014-07-02, 20:55 problem z nadmuchem powietrza
witam, podczas powrotu z urlopu pojawił się problem z nadmuchem powietrza tzn klima działa poprawnie wszystko odbywa się jak powinno słychać że chodzi dmuchawa tak jak powinna lecz ,,nie wyrzuca powietrza'' z kratek wentylacyjnych, nie robiłem jeszcze testu klimatronika bo nie miałem czasu, ale może ktoś miał już taki przypadek, za wszystkie podpowiedzi dziękuję
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-07-02, 21:29
Pewnie nie otwiera klapki silniczek w mieszalniku, bo nawet przy zamkniętej klapce obiegu zamkniętego nadmuch by był. Trzeba zanurkować pod deskę rozdzielczą o posłuchać, czy silniczki pracują. Może to tylko wina połączenia w kostce, lub coś zablokowało klapkę ?
Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: * Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 41 Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2014-07-03, 08:35
problem jeszcze jest w tym, że na początku wszystko jest ok a po przejechaniu kilkudziesięciu km zaczyna szwankować, teraz jak auto stoi wsiadam i wszystko jest ok bo jak by całkiem padło to można wykonywać tańce indiańskie odpinać kostki itp. itd. a tak raz sobie zadziała a później długo długo nic
test klimatronika nie pokazał błędów
Ostatnio zmieniony przez tom80 2014-07-03, 09:04, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-07-03, 09:29
Odpiąć kostki od klimatronika, oraz silniczków i popryskać "kontakt'em" lub innym preparatem do styków nie zaszkodzi
Zrób test klimatronika w czasie wystąpienia usterki.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2014-07-03, 16:07
Kiedyś miałem takie przypadek że ułamał się w silniczku ogranicznik i klapka chodziła jak chciała, niestety żeby to sprawdzić trzeba wyjąć silniczek zaraz zanim jest ogranicznik.
Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: * Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 41 Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2014-07-03, 20:23
arek napisał/a:
Odpiąć kostki od klimatronika, oraz silniczków i popryskać "kontakt'em" lub innym preparatem do styków nie zaszkodzi
Zrób test klimatronika w czasie wystąpienia usterki.
czy do tego zabiegu wystarczy wyjęcie tunelu ? nie zagłębiałem się wcześniej w ten temat tak, że nie wiem w który miejscu są te silniczki
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2014-07-03, 23:09
silniczki są w mieszalniku czyli za panelem klimatronika, po prawej stronie dostęp będzie po wyjęciu osłony nad nogami pasażera albo poduszki, po stronie kierowcy również osłona nad nogami i ew licznik.
[ Dodano: 2014-07-04, 00:20 ]
Silnik numer 1 występuje tylko z lewej strony i odpowiada za nawiew na szybę.
silnik numer 2 występuje również tylko z lewej i odpowiada za rozdzielanie nawiewu na nogi, twarz.
silnik numer 3 występuje z lewej jak i z prawej i odpowiada za temperaturę dmuchanego powietrza dla lewej jak i prawej strony niezależnie.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-07-05, 00:09
Zerknij do TEGO tematu. Może któraś z odpowiedzi będzie pomocna ?
Wymontuj też wentylator nawiewu i zerknij (wyczyść) parownik klimatyzacji, bo to on jest pierwszym elementem po wentylatorze w kanale nawiewu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach