Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie władować CB Radio ?
Autor Wiadomość
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-04, 11:51    

Faktycznie, nie mam spojlera.; Z daleka wygląda to tak
http://www.kudlaciutki.yo...otki/arek/5.JPG

Co do kieszeni, to najpierw należy wyjąć radio. Kieszeń trzyma się na dwa plastikowe zaczepy na dole konsoli ( w kształcie litery L ) i z tyłu na taki kołeczek. Ten kołeczek i tak usuniesz, wycinając tył kieszeni, więc jak go połamiesz wyjmując, to nie ma problemu Mruga
Kieszeń należy najpierw przesunąć do przodu (w kierunku wnętrza samochodu) i unieść jej tył, aby uwolnić ten kołeczek, następnie gdy tył już zwolnił, wsunąć ją do środka (przy skośnym uniesieniu tyłu), aby dolne mocowania ominęły rant i przesunąć do góry.
Mam nadzieję, że nie namotałem z opisem Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-04, 15:53    

No i już prawie kieszeń skończona tylko utknąłem na śrubie Wesoly po prostu jej nie mam Wesoly I jeszcze jedno pytanie do Ciebie Arku, z czego zrobiłeś tą tuleję dystansową.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-04, 17:16    

Goalkeper napisał/a:
z czego zrobiłeś tą tuleję dystansową.

Miałem pokombinować z kawałkiem gumowego wężyka lub plastikowej tulejki (pierwsza wersja taka była, ale pękła mi, gdy ostatnio wyciągałem radio), i zrobiłem
z tego, co miałem pod ręką w danej chwili, czyli z nakrętki (chyba ósemki) :)
Prowizorki są najtrwalsze ;)

edit: Pierwsza tulejka to była jakaś uniwersalna "nóżka" lub tulejka dystansowa ze sprzętu elektronicznego (jakaś przekładka lub podkładka 0,5 cm o ile się nie mylę z radiomagnetofonu RM 820 S Condor ;) )
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-04, 18:04    

Czyli jak postawiłeś na prowizorke to też tak zrobiłem z tym, że wykorzystałem kawałek kołka rozporowego Wesoly . Teraz zastanawiam się nad dzwonkiem z tym, że będę musiał zmienić bata i tak myślę na MAGNUM A71, zmiana anteny bo dzwonka bym zamontował na pionowej części klapy bagażnika, no chyba że zaserwuję reni dziurke na DV pomiędzy szybą a spojlerem Wesoly tylko obawiam się później skutków ubocznych typu odchodzenie lakieru czy gnicie blachy.

I ostatnie chyba już pytanie Wesoly jak rozwiązałeś problem z zasilaniem, pod coś się podpiołeś ? Dzisiaj przez przypadek nacisnąłem guzik od włączania radia a kluczyka nie było w stacyjce i zaczeło grać. A chciałbym radyjo mieć tak, żeby chodziło bez włączania zapłonu.

Arek=Aki ? Taki sobie Aki ?
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-05, 14:15    

Goalkeper napisał/a:
jak rozwiązałeś problem z zasilaniem, pod coś się podpiąłeś ?


Wpiąłem się pod bezpiecznik od centralnego zamka ;)

Magnum AT71 to dobry wybór. Też myślałem o zmianie bata, ale musiał bym zmieniać wraz z uchwytem DV, bo niestety na DV od Alana 9+ nie da się przykręcić Lemma :(

Goalkeper napisał/a:
Arek=Aki ? Taki sobie Aki ?

Niom :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-05, 19:57    

Arek. rozwiązałem dzisiaj w domciu problem z małą ilością miejsca za radiem co powodowało nie mieszczenie się wtyczki. A mianowicie ściągnąłem wtyczkę z anteny ML-145 i wziąłem od niej pierścień ten z gwintem po czym nakręciłem na gniazdo od majka, okazało się że oring po nakręceniu wystaje o jakieś 3 mm za wszystkie pokrętła a zatem można przez to radio wysunąć z kieszeni o szerokość oringu z gwintem jaki jest przy majku. Jedyny problem jaki się po tym zabiegu pojawia to to, że radio jest nie stabilne (spowodowało to wysunięcie radia które wcześniej z tyłu było trzymane przez tylną część kieszeni) ale rozwiązanie też będzie banalne Wesoly kawałek płaskiej blaszki wygiętej pod kątem 90st i dokręcenie jej do drugiej strony radia i do górnej części kieszeni Wesoly Nawet będzie można wykorzystać fabryczne motylki Wesoly Zacząłem kombinować bo po zakupie kątowej wtyczki tego typu WTYK i podłączeniu do niej przewodu (mocowanie głównej żyły na zasadzie takiej jak kiedyś wtyczki do tv czyli na śrubkę) okazało się, że śruba trzymająca główną żyłę opierała się o tunel nawiewu co uniemożliwiło prawidłowe ułożenie kieszeni, dodam że problem istniał gdy na wtyczce nie było obudowy.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 20:20    

Goalkeper napisał/a:
Dzisiaj przez przypadek nacisnąłem guzik od włączania radia a kluczyka nie było w stacyjce i zaczeło grać.


A mi się wydawało, że tak właśnie powinno być.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
ARCHEOLOG 
Forumowicz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: bd
Wysłany: 2008-11-05, 20:25    

I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu. Aby nie rozładować akumulatora (przypadkiem) wszystko co elektryczne (prawie) powinno dopiero działać po przekręceniu kluczyka w pozycję pierwszą. Jutro wkleję link do takiej fajnej stronki - tam gość zajmuje się fajnymi bajerami do aut (związanymi z elektryką audio). Warto poczytać - są nawet schematy jak podłączyć fabrycznego pilota do innego radia.
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 20:30    

ARCHEOLOG napisał/a:
I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu.


Super. U mnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko się oczywiście wyłącza, ale jeśli wtedy gdy jestem poza autem moja luba postanawia posłuchać radia to włącza je guzikiem na samym odbiorniku. I nie ma tu nic do rzeczy "logika zapłonu". Jeśli Renault kierowałby się logiką to zrobiłby wyłączanie świateł ze stacyjką , a nie informował tylko o ich nie zgaszeniu.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
ARCHEOLOG 
Forumowicz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: bd
Wysłany: 2008-11-05, 20:33    

ARCHEOLOG napisał/a:
I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu.


Super. U mnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko się oczywiście wyłącza, ale jeśli wtedy gdy jestem poza autem moja luba postanawia posłuchać radia to włącza je guzikiem na samym odbiorniku. I nie ma tu nic do rzeczy "logika zapłonu". Jeśli Renault kierowałby się logiką to zrobiłby wyłączanie świateł ze stacyjką , a nie informował tylko o ich nie zgaszeniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10