Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Co do kieszeni, to najpierw należy wyjąć radio. Kieszeń trzyma się na dwa plastikowe zaczepy na dole konsoli ( w kształcie litery L ) i z tyłu na taki kołeczek. Ten kołeczek i tak usuniesz, wycinając tył kieszeni, więc jak go połamiesz wyjmując, to nie ma problemu
Kieszeń należy najpierw przesunąć do przodu (w kierunku wnętrza samochodu) i unieść jej tył, aby uwolnić ten kołeczek, następnie gdy tył już zwolnił, wsunąć ją do środka (przy skośnym uniesieniu tyłu), aby dolne mocowania ominęły rant i przesunąć do góry.
Mam nadzieję, że nie namotałem z opisem
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-04, 15:53
No i już prawie kieszeń skończona tylko utknąłem na śrubie po prostu jej nie mam I jeszcze jedno pytanie do Ciebie Arku, z czego zrobiłeś tą tuleję dystansową.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-04, 17:16
Goalkeper napisał/a:
z czego zrobiłeś tą tuleję dystansową.
Miałem pokombinować z kawałkiem gumowego wężyka lub plastikowej tulejki (pierwsza wersja taka była, ale pękła mi, gdy ostatnio wyciągałem radio), i zrobiłem
z tego, co miałem pod ręką w danej chwili, czyli z nakrętki (chyba ósemki)
Prowizorki są najtrwalsze
edit: Pierwsza tulejka to była jakaś uniwersalna "nóżka" lub tulejka dystansowa ze sprzętu elektronicznego (jakaś przekładka lub podkładka 0,5 cm o ile się nie mylę z radiomagnetofonu RM 820 S Condor )
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-04, 18:04
Czyli jak postawiłeś na prowizorke to też tak zrobiłem z tym, że wykorzystałem kawałek kołka rozporowego . Teraz zastanawiam się nad dzwonkiem z tym, że będę musiał zmienić bata i tak myślę na MAGNUM A71, zmiana anteny bo dzwonka bym zamontował na pionowej części klapy bagażnika, no chyba że zaserwuję reni dziurke na DV pomiędzy szybą a spojlerem tylko obawiam się później skutków ubocznych typu odchodzenie lakieru czy gnicie blachy.
I ostatnie chyba już pytanie jak rozwiązałeś problem z zasilaniem, pod coś się podpiołeś ? Dzisiaj przez przypadek nacisnąłem guzik od włączania radia a kluczyka nie było w stacyjce i zaczeło grać. A chciałbym radyjo mieć tak, żeby chodziło bez włączania zapłonu.
Arek=Aki ? Taki sobie Aki ?
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-05, 14:15
Goalkeper napisał/a:
jak rozwiązałeś problem z zasilaniem, pod coś się podpiąłeś ?
Wpiąłem się pod bezpiecznik od centralnego zamka
Magnum AT71 to dobry wybór. Też myślałem o zmianie bata, ale musiał bym zmieniać wraz z uchwytem DV, bo niestety na DV od Alana 9+ nie da się przykręcić Lemma
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-05, 19:57
Arek. rozwiązałem dzisiaj w domciu problem z małą ilością miejsca za radiem co powodowało nie mieszczenie się wtyczki. A mianowicie ściągnąłem wtyczkę z anteny ML-145 i wziąłem od niej pierścień ten z gwintem po czym nakręciłem na gniazdo od majka, okazało się że oring po nakręceniu wystaje o jakieś 3 mm za wszystkie pokrętła a zatem można przez to radio wysunąć z kieszeni o szerokość oringu z gwintem jaki jest przy majku. Jedyny problem jaki się po tym zabiegu pojawia to to, że radio jest nie stabilne (spowodowało to wysunięcie radia które wcześniej z tyłu było trzymane przez tylną część kieszeni) ale rozwiązanie też będzie banalne kawałek płaskiej blaszki wygiętej pod kątem 90st i dokręcenie jej do drugiej strony radia i do górnej części kieszeni Nawet będzie można wykorzystać fabryczne motylki Zacząłem kombinować bo po zakupie kątowej wtyczki tego typu WTYK i podłączeniu do niej przewodu (mocowanie głównej żyły na zasadzie takiej jak kiedyś wtyczki do tv czyli na śrubkę) okazało się, że śruba trzymająca główną żyłę opierała się o tunel nawiewu co uniemożliwiło prawidłowe ułożenie kieszeni, dodam że problem istniał gdy na wtyczce nie było obudowy.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 20:20
Goalkeper napisał/a:
Dzisiaj przez przypadek nacisnąłem guzik od włączania radia a kluczyka nie było w stacyjce i zaczeło grać.
A mi się wydawało, że tak właśnie powinno być.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-11-05, 20:25
I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu. Aby nie rozładować akumulatora (przypadkiem) wszystko co elektryczne (prawie) powinno dopiero działać po przekręceniu kluczyka w pozycję pierwszą. Jutro wkleję link do takiej fajnej stronki - tam gość zajmuje się fajnymi bajerami do aut (związanymi z elektryką audio). Warto poczytać - są nawet schematy jak podłączyć fabrycznego pilota do innego radia.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 20:30
ARCHEOLOG napisał/a:
I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu.
Super. U mnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko się oczywiście wyłącza, ale jeśli wtedy gdy jestem poza autem moja luba postanawia posłuchać radia to włącza je guzikiem na samym odbiorniku. I nie ma tu nic do rzeczy "logika zapłonu". Jeśli Renault kierowałby się logiką to zrobiłby wyłączanie świateł ze stacyjką , a nie informował tylko o ich nie zgaszeniu.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-11-05, 20:33
ARCHEOLOG napisał/a:
I tu się kłaniają wiadomości na temat tzw. logiki zapłonu.
Super. U mnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko się oczywiście wyłącza, ale jeśli wtedy gdy jestem poza autem moja luba postanawia posłuchać radia to włącza je guzikiem na samym odbiorniku. I nie ma tu nic do rzeczy "logika zapłonu". Jeśli Renault kierowałby się logiką to zrobiłby wyłączanie świateł ze stacyjką , a nie informował tylko o ich nie zgaszeniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach