Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-04, 22:46
Czyli wychodzi na to, że nie macie jeszcze wyczucia w przełączaniu biegów tak jak ja czasami w manualu nie pamiętam czy jadę na 3 czy na 5. Pamiętać należy o tym, ze zawsze bieg D jest na pozycji 4 a R na 1 albo drugiej. To czuć przy zmianie biegu o ile stopni przesunęliśmy drążek zmiany biegów. Z czasem treningu zmiana powinna odbywać się tak jak w manualu czyli tak jak z oddychaniem (odruchowo) tzn. nie wiesz kiedy dokładnie ale nie myśląc o tym i tak zmieniasz bieg na ten odpowiedni. Moim zdaniem cieniasy jesteście i tyle.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Zgadzam się z Goalkeper. Na początku użytkowania tez miałem problem ale szybko się przyzwyczaiłem i teraz zmieniam biegi odruchowo nie musząc patrzeć ani na gałkę ani na wyświetlacz na liczniku. Pojeździjcie trochę i sami zobaczycie ze będzie to tak łatwe jak oddychanie
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-05, 16:40
ale się mądrzycie, my tu piszemy o podswietlaniu a nie o wprawie ze zmianą biegów
PS. po dwóch latach jazdy tez juz nie patrze na lewarek
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-05, 22:05
He he cieniasy .... ja mówiłem że mi chodzi o to że fajnie to wygląda a ja lubie jak mi świeci dużo żaróweczek w samochodzie to też dodatkowym bajerem było by to podświetlanie no nie ?
PS. po tygodniu już nie musiałem zerkać na lewarek no czasami na tablice przy zmianie wstecznego i nawet nie wiem ile ma przeskoczyć ząbków czy coś nie licze poprostu w odpowiedniej pozycji mi się ustawia odruchowo koledzy Tak więc nikt nie jest cienias
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-06, 00:29
Jakby nie patrzeć to wy pchacie tylko do przodu i do tyłu, a druga połowa musi jeszcze na boki, co daje więcej kombinacji i powinno sprawiać większe trudności.
Ale muszę wam przyznać, że jak wsiadłem pierwszy raz za kółko "automata" bez jakiegokolwiek instruktarzu, to nie mogłem zmienić biegu...
Ile to ja się męczyłem, żeby wcisnąć ten guzik na lewarku i zmienić z P na D...
Zajęło mi to chyba z 5 minut zanim się skapnąłem że trzeba wcisnąć hamulec. Później jeszcze był odruch pracy obu nóg i lewa wysprzęglająca noga poszła na pedał hamulca, prawie zbiłem głową szybę. Także jest co opowiadać
Na domiar miało to miejsce w Południowej Karolinie, gdy jeden z pracujących Meksykanów pożyczył mi furę, żebym dostarczył pizze bo była okropna burza a dysponowałem tylko skuterem. Brak instrukcji był spowodowany tym, że nie mówił nic po angielsku...
Także Panowie, może mała instrukcja co oznaczają te literki? bo ja w tym Escorcie którym jeździłem miałem jakieś D1 D2? Jak to jest w Safranie?
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-06, 17:00
w instrukcji obslugi co udostepnilem masz caly opis co oznaczają poszczegolne literki
pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach