Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie gniazdo serwisowe i gdzie?
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-03, 21:41    Jakie gniazdo serwisowe i gdzie?

Tak z ciekawości, chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się wewnątrz auta główne gniazdo serwisowe (jeżeli jest wewnątrz). Jak ono się nazywa? Wiem że nie jest to OBD2, bo z tego co wiem w renówkach dopiero od 2002 były OBD2.

I tak z innej beczki: w trybie testu zegarów zmieniając opcje przyciskiem z prawej strony (tam gdzie wycieraczki) można ustawić na wskazanie temperatury. Opcja ta nie jest dostępna w "zwykłym" trybie. Czego temperaturę ona pokazuje?
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-03, 22:16    

Gniazdo diagnostyczne jest w schowku podłokietnika (z zaślepką).
W trybie testowym wyświetlana jest temperatura oleju.

edit: Odpowiedź na temat gniazda oczywiście dotyczy PhII
Po napisaniu dopiero spojrzałem, że chodzi o PHI. Nie wiem, jak w V6, ale zazwyczaj znajdowało się ono w komorze silnika.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-03-04, 12:42    

W phI gniazdo serwisowe znajduje się przed akumulatorem...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-04, 23:49    

Dzięki za odpowiedzi, a wiadomo jak to gniazdo się nazywa?
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-03-05, 10:39    

nie mam pojęcia Red..
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 17:24    

[I tak z innej beczki: w trybie testu zegarów zmieniając opcje przyciskiem z prawej strony (tam gdzie wycieraczki) można ustawić na wskazanie temperatury. Opcja ta nie jest dostępna w "zwykłym" trybie. Czego temperaturę ona pokazuje?[/quote]

Oleju mozesz jeszcze sobie ustawic pokazywnie pozostałego w baku paliwa... ale trzeba by w trybie serwisowym uruchomic motor i normalnie jecheac.. wtedy dale odmieniy nie dziąłja inne wsalkazania kompa, ale mozna kody błedów zczytac
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-18, 01:34    

Mam pytanie,
czy ktoś próbował już się podłączyć do szafy phII i przeprowadzić diagnostykę?
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-05-18, 22:07    

Ja to robiłem kilkakrotnie. Z początku clip tracił połączenie z kompem samochodu. Nie wiem dlaczego nie wystarczyło samo włączenie zapłonu w stacyjce ? Wszystko sie powiodło, gdy przeprowadziłem diagnostykę na pracującym silniku.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-19, 01:24    

Jakiego interfejsu diagnostycznego używałeś? CLIPA? Jaki koszt takiego urządzenia i na co ono pozwala?
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-05-19, 21:28    

Tak, CLIP'a, tylko z ASO ;) Jak nie chciał się łączyć, to dali sobie spokój, ale że ja uparty jestem, to poprosiłem chłopaków, abym mógł sam sie pomęczyć i tym sposobem dotarłem do rozwiązania. Troszkę to dziwne, bo Safi kolegi z ASO (rok młodsza od mojej) łączyła sie normalnie, jak wszystkie renie już po samym zapłonie :zdziwko:
Urządzenie pozwala sprawdzić stan działania systemów elektrycznych i elektronicznych samochodu. Wskazuje poprawność ich działania lub wskazuje błędy, które też można za jego pomocą skasować.
Koszt urządzenia - kilka tysięcy złotych :gwizdze:
Błędy wykasować można też przez odłączenie akumulatora - zdecydowanie tańsze rozwiązanie ;)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10