Wysłany: 2008-03-03, 21:41 Jakie gniazdo serwisowe i gdzie?
Tak z ciekawości, chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się wewnątrz auta główne gniazdo serwisowe (jeżeli jest wewnątrz). Jak ono się nazywa? Wiem że nie jest to OBD2, bo z tego co wiem w renówkach dopiero od 2002 były OBD2.
I tak z innej beczki: w trybie testu zegarów zmieniając opcje przyciskiem z prawej strony (tam gdzie wycieraczki) można ustawić na wskazanie temperatury. Opcja ta nie jest dostępna w "zwykłym" trybie. Czego temperaturę ona pokazuje?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-03, 22:16
Gniazdo diagnostyczne jest w schowku podłokietnika (z zaślepką).
W trybie testowym wyświetlana jest temperatura oleju.
edit: Odpowiedź na temat gniazda oczywiście dotyczy PhII
Po napisaniu dopiero spojrzałem, że chodzi o PHI. Nie wiem, jak w V6, ale zazwyczaj znajdowało się ono w komorze silnika.
[I tak z innej beczki: w trybie testu zegarów zmieniając opcje przyciskiem z prawej strony (tam gdzie wycieraczki) można ustawić na wskazanie temperatury. Opcja ta nie jest dostępna w "zwykłym" trybie. Czego temperaturę ona pokazuje?[/quote]
Oleju mozesz jeszcze sobie ustawic pokazywnie pozostałego w baku paliwa... ale trzeba by w trybie serwisowym uruchomic motor i normalnie jecheac.. wtedy dale odmieniy nie dziąłja inne wsalkazania kompa, ale mozna kody błedów zczytac
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-18, 01:34
Mam pytanie,
czy ktoś próbował już się podłączyć do szafy phII i przeprowadzić diagnostykę?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-05-18, 22:07
Ja to robiłem kilkakrotnie. Z początku clip tracił połączenie z kompem samochodu. Nie wiem dlaczego nie wystarczyło samo włączenie zapłonu w stacyjce ? Wszystko sie powiodło, gdy przeprowadziłem diagnostykę na pracującym silniku.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-19, 01:24
Jakiego interfejsu diagnostycznego używałeś? CLIPA? Jaki koszt takiego urządzenia i na co ono pozwala?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-05-19, 21:28
Tak, CLIP'a, tylko z ASO Jak nie chciał się łączyć, to dali sobie spokój, ale że ja uparty jestem, to poprosiłem chłopaków, abym mógł sam sie pomęczyć i tym sposobem dotarłem do rozwiązania. Troszkę to dziwne, bo Safi kolegi z ASO (rok młodsza od mojej) łączyła sie normalnie, jak wszystkie renie już po samym zapłonie
Urządzenie pozwala sprawdzić stan działania systemów elektrycznych i elektronicznych samochodu. Wskazuje poprawność ich działania lub wskazuje błędy, które też można za jego pomocą skasować.
Koszt urządzenia - kilka tysięcy złotych
Błędy wykasować można też przez odłączenie akumulatora - zdecydowanie tańsze rozwiązanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach