Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Podlaczenie kabli WN do aparatu zaplonowego
Autor Wiadomość
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-06, 12:15    Podlaczenie kabli WN do aparatu zaplonowego

Dzien dobry w ten piekny niedzielny dzien :D

Potrzebuje porady w sprawie podlaczenia kabli WN.
Otoz rozlaczylem kable, a nie zapisalem sobie, ktory pod co byl podlaczony (baran ze mnie).
Konsultowalem podlaczenie z Daroot`em. Powiedzial mi, ze sekwencja jest 1-4-3-2, gdzie jeden rozpoczyna sie od strony rozrzadu. Tu pojawil sie maly problem, gdyz jeden palec mam oznaczony jako jeden, lecz jest od od strony akumulatora.

Bardzo bym prosil, tych co maja 2.2Si o pomoc.
Zalaczam zdjecie aparatu. Jedynka oznaczony jest palec na dole po prawej stronie. Prosze, nie sugerowac sie podlaczonymi kablami - to byl chybil trafil.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc, gdyz w tej chwili moja renia pracuje strasznie :(
_________________

блог
 
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-06, 12:15    

_________________

блог
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-06-06, 21:09    

1-3-4-2 kolego... Inaczej niż napisales :)
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-06-06, 21:24    

Pozamieniaj przewody na kopułce, skoro masz oznaczony pierwszy - to nie powinno być problemu.

Pamiętaj tylko że palec kręci się w prawo i zachowaj kolejność.

Tak naprędce stworzyłem mały schemat:

 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-06, 23:28    

Daroot, qrde dobrze przeczytalem w instrukcji Safrane, a na odwrot napisalem.

Musze jutro obadac temat, bo dzisiaj juz aku mi wysiadl. Najprawdopodobniej bede musial zlozyc reklamacje na niego :|
_________________

блог
 
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-12, 00:35    

Czy jest mozliwosc, ze poprzez zle podlaczone kable moglem uszkodzic aparat zaplonowy albo cewke??
_________________

блог
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-06-12, 09:45    

Mnie się wydaje ale mogę się mylić, że raczej nie. Jedynym objawem złego podłączenia kabli WN byłaby tylko nierówna praca silnika gdyż mieszanka w cylindrach nie spalała by się w prawidłowej kolejności a nawet w ogóle się nie spalała.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-13, 00:46    

Swiecei maja 5tys km. jedynie chce wymienic kable, gdyz silnik dziala jak "poj.....ny".... pracuje na 300 obrtoach i pada. Myslalem, ze to przez nie podlaczony wezyk od map sensora, ale nie. Myslalem, ze to przez rure doprowadzajaca powietrze do filtra powietrza, ale nie. Juz zaczyna mi brakowac pomyslow. Czekam na kable i zobacze. Jak nie to kolejne kroki cewka i aparat :(
_________________

блог
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-06-13, 12:42    

Czasami takie dziwne objawy występują, gdy palec rozdzielacza ma przebicie. Silnik pracuje wówczas nierówno i na kilku cylindrach.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-13, 21:56    

Hmmm ciekawe. Jak to sprawdzic Arku?? Mam taki efekt ze silnik dlugo dlugo kreci (wrecz go zyluje), az w koncu zlapie chwile poszarpie (nie pracuja wszystkie cylindry) i sie wylacza :( Jutro musze przestawic auto do nowego garazu i chyba bede musial wziasc je na hol :(
_________________

блог
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15