Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-06, 12:15 Podlaczenie kabli WN do aparatu zaplonowego
Dzien dobry w ten piekny niedzielny dzien
Potrzebuje porady w sprawie podlaczenia kabli WN.
Otoz rozlaczylem kable, a nie zapisalem sobie, ktory pod co byl podlaczony (baran ze mnie).
Konsultowalem podlaczenie z Daroot`em. Powiedzial mi, ze sekwencja jest 1-4-3-2, gdzie jeden rozpoczyna sie od strony rozrzadu. Tu pojawil sie maly problem, gdyz jeden palec mam oznaczony jako jeden, lecz jest od od strony akumulatora.
Bardzo bym prosil, tych co maja 2.2Si o pomoc.
Zalaczam zdjecie aparatu. Jedynka oznaczony jest palec na dole po prawej stronie. Prosze, nie sugerowac sie podlaczonymi kablami - to byl chybil trafil.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc, gdyz w tej chwili moja renia pracuje strasznie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-06-12, 09:45
Mnie się wydaje ale mogę się mylić, że raczej nie. Jedynym objawem złego podłączenia kabli WN byłaby tylko nierówna praca silnika gdyż mieszanka w cylindrach nie spalała by się w prawidłowej kolejności a nawet w ogóle się nie spalała.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-13, 00:46
Swiecei maja 5tys km. jedynie chce wymienic kable, gdyz silnik dziala jak "poj.....ny".... pracuje na 300 obrtoach i pada. Myslalem, ze to przez nie podlaczony wezyk od map sensora, ale nie. Myslalem, ze to przez rure doprowadzajaca powietrze do filtra powietrza, ale nie. Juz zaczyna mi brakowac pomyslow. Czekam na kable i zobacze. Jak nie to kolejne kroki cewka i aparat
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-06-13, 12:42
Czasami takie dziwne objawy występują, gdy palec rozdzielacza ma przebicie. Silnik pracuje wówczas nierówno i na kilku cylindrach.
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-06-13, 21:56
Hmmm ciekawe. Jak to sprawdzic Arku?? Mam taki efekt ze silnik dlugo dlugo kreci (wrecz go zyluje), az w koncu zlapie chwile poszarpie (nie pracuja wszystkie cylindry) i sie wylacza Jutro musze przestawic auto do nowego garazu i chyba bede musial wziasc je na hol
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach