Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-30, 17:30
Neomaster, a jaki rodzaj otwierania z pilota masz ? Celujesz w lusterko wsteczne czy otwierasz samochód zdalnie ? Jeżeli celujesz w lusterko i pilot nie działa po zmianie baterii to najprawdopodobniej wsadziłeś odwrotnie baterie ewentualnie blaszka/stycznik w pilocie nie przylega do baterii po przyciśnięciu. Wydaje mi się jednak, że po wymianie baterii kluczyka nie musisz przyuczać. Chyba, że się mylę bo coś mi świta w głowie, że to coś miało wspólnego z mrugającą kontrolką na desce rozdzielczej. Jak dobrze pamiętam to chyba Darek o tym pisał.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-30, 17:47
Czyli w tym wypadku będziemy musieli poczekać na Darka, nie wiem czy Arek nie widział tematu, że nie odpisał ale oni mają autoalarmy w swoich szafach. Je nie posiadam więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć w tej kwestii.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-30, 18:13
Plip (nadajnik) w kluczyku jest od centralnego i jednocześnie od uzbrojenia/rozbrojenia autoalarmu. Jeżeli masz dwa oddzielne piloty, to znaczy, że autoalarm nie jest fabryczny. Renault montowało Cobrę.
Jeżeli masz drugi (zapasowy) zestaw, to sprawdź, czy działa drugi pilot ?
W przypadku przyuczenia oryginalnego nadajnika radiowego należy (przy wyłączonym zapłonie) przycisnąć przycisk zamykania centralnego zamka (przy podsufitce) dłużej niż 5 sekund - zamki zamkną się i otworzą. Od tej chwili mamy 15 sekund na naciśnięcie działającego nadajnika jeden raz (drzwi powinny zamknąć się i otworzyć). To samo należy zrobić z drugim nadajnikiem.
Jeżeli procedura nie powiodła się, należy ja powtórzyć.
Jeżeli alarm nie jest fabryczny, to należy szukać procedury dla danego modelu.
Jak coś, to może Darek więcej podpowie, jako użytkownik "radiówki" ?
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 2010-10-30, 18:53
Centralny mam radiowy, ale tak jak pisales mam alarm jednak odzielnie, czyli jakas nie oryginalna instalacja , jak sprawdzic jaka to firma??? W drugim zestawie kluczykow mam tez od alarmu pilot niby firma "texalarm " ale inaczej wyglada i nigdy nie dzialal tylko pierwszy dzialal ale na nim nic nie jest napisane wiec bedzie problem:(
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-30, 19:06
Można szukać centralki. Albo jest za licznikami, albo gdzieś w okolicach tunelu środkowego.
Najprościej podjechać do zakładu montującego autoalarmy i zapytać, co siedzi w aucie ?
Jeżeli nie rozpoznają, to znaczy - nie ten zakład
Jak rozpoznają i zachcę kasę - prawie nie ten zakład , ale można poszukać info na necie, gdy zdradzą firmę i model.
W ostateczności, pozostanie zapłacic i cieszyc sie tym, co jest
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-10-30, 20:57
Oryginalnej radiówki się nie przyucza... teoretycznie . Trafiłem na info w sieci, że należy odłączyć akumulator na parę minut a potem po jego ponownym podłączeniu kilkakrotnie wcisnąć guzik pilota. Operacja ta powoduje przywrócenie parametrów "fabrycznych" alarmu.
Neomaster w Twoim przypadku jest trochę inaczej. Ktoś zrezygnował z oryginału i zamontował alarm niezależny. Być może ten kto go montował skorzystał z oryginalnej instalacji a więc centralka alarmu znajduje się za schowkiem pasażera. Żeby go zdemontować musisz odkręcić 6 śrub TORX. Dwie widać po otwarciu drzwi pasażera (tam gdzie szary plastik zachodzi na bok deski) dwie są w samym schowku przy zamku i dwie są od spodu schowka. Na forum elektroda.pl znalazłem sposób na przyuczenie pilota TEXALARM który wygląda jak KS 54 Niestety i z tekstów na elektrodzie i z samej instrukcji wynika że każdy z alarmów tego producenta posiada kartę kodową, Ty nic o niej nie wspomniałeś. Poniżej fotka z forum elektrody.
Pozdrawiam
EDIT Patrząc na tą instrukcję wydaje mi się, że podobnie przyuczysz tego drugiego pilota.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2010-10-30, 21:22, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 2010-10-30, 21:25
Dzieki za info,tez juz caly forum na elektroda.pl przelecialem gdy sie o tym kodzie dowiedzialem to wku...ilem bo oczywiscie niemam tego kodu, a wiesz moze czy jak odlacze alarm bede mogl odpalic ???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach