Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-30, 20:41
shreeek napisał/a:
Ale dioda mignie na czerwono wiec basteria jest OK.
Podłącz do zużytego akumulatora w samochodzie żarówkę też zaświeci ale jak podłączysz rozrusznik to aku nie wydoła nim zakręcić
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-12-30, 22:52
Pozostaje synchronizacja pilotów. Jeżeli masz 4 cyfrowy kod serwisowy, to możesz zrobić to samemu, a jeżeli nie, to przy pomocy CLIP'a zrobią Ci to w ASO, wraz z wygenerowaniem kodu do Twojego samochodu. Mozliwe, że PLIP (pilot) "zgubił" się i należy powtórnie go przyuczyć.
Jeżeli masz choć jeden sprawny (działający prawidłowo - czyli generujący pełną sekwencje kodową), to wsiadasz do samochodu, naciskasz i przytrzymujesz przycisk centralnego na panelu przy lusterku do czasu, aż zamki zamkną się i otworzą. Wówczas masz 15 sekund na przyuczenie Plip'a. Celujesz w odbiornik przy lusterku naciskając pilota w odstępach ok. 2 sekund, aż zamki zamkną się i otworzą. Teraz drugi pilot i gotowe.
Jeżeli żaden nie działa, to pozostaje ASO. Być może są uszkodzone, lub jest problem z modułem centralnego, lub jedynie odbiornikiem. Zerknij, co się dzieje na płytce odbiornika przy lusterku.
Jeżeli PLIP'y są uszkodzone, to daruj sobie zamawianie nowego - cena ok. 500 zł za szt. Lepiej zainwestować w jakiś niefabryczny autoalarm ze sterownikiem centralnego. Samochód i tak odpalisz, bo w kluczyku znajduje się moduł dekodujący immobiliser.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 128 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-30, 23:15
Jeżeli nie pomoże sposób Arka to możesz sprawdzić napięcie na przewodach odbiornika nad lampką sufitową. W momencie wciskania pilota napięcie ma się zmieniać chyba 6v-11v już nie pamiętam, gdzieś na forum to opisywałem. Mógł paść ci kwarc na płytce od pilota. W tym przypadku wystarczy przelutować nowy i tyle.
Cytat:
Najprościej to sprawdzić mierząc napięcie na brązowym przewodzie odbiornika fal - powinno być 10V a w momencie wciskania pilota napięcie spada do 6V,2V i spowrotem wraca do 10V. Kiedy nie ma reakcji to prawdopodobnie uszkodzone jest to małe ustrojstwo
Tutaj link do mojego starego postu centralny zamek
Tak wygląda odbiornik i na tej wtyczce musisz sprawdzić napięcie: odbiornik fal
Ostatnio zmieniony przez michalkrk 2010-12-30, 23:31, w całości zmieniany 4 razy
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-30, 23:28
Czterocyfrowy kod może znajdować się w panelu w podsufitce przy okazji rozkręcania w celu osuszenia kostek, bo centralny wariował, znalazłem na przewodzie idącym do kostki od odbiornika karteczkę renault z kodem
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-12-30, 23:39
Goli, pamiętaj, że osobny jest kod do immo, a inny do centralnego. U mnie ten z dokumentów samochodu nie działał, wiec lepiej wygenerować w ASO - w zależności od serwisu, może być gratis lub za niewielka opłatą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach