Wkladka dziala, za lekko przekrecalem kluczyk . Mocniej przekrecam i otwiera mi drzwi !
pozostale 3 pary moge sobie z kabiny otwierac jako tymczasowe rozwiazanie OK !
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-02, 05:10
shreeek napisał/a:
Mocniej przekrecam i otwiera mi drzwi !
Czyli szafka już nie na sprzedaż
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Przelutuje w pilocie rezonator kwarcowy zobaczymy. POwiedzccie czy w elektroniku dostane rezonator? na moim pisze szestotliwosc 96.28 ... adokladnie to pisze : 47u 63 96.28
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-01-02, 10:02, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-01-02, 17:57
Daroot napisał/a:
Hej modki, czemu ten temat widnieje tutaj, a nie przenosicie do działu ELEKTRYKA?
Jeszcze nas trzyma poświąteczne rozpasanie.
Daroot napisał/a:
Co do rezonatora - skąd pomysł że jego nalezy wymienić? Masz odpowiednią lutownicę?
Poradzi sobie zwykłą lutownicą. Najważniejsze żeby nie przegrzał elementu.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-01-02, 22:00 Re: .
shreeek napisał/a:
Wg Wujka silownik jest na jakims elektrowlacziniku . Ze przekrecenie kluczyka daje niby jakis impuls czy cos.
Przekręcenie wkładki kluczykiem powoduje mechaniczne przesunięcie siłownika centralnego zamka i tyle. Nie ma tam żadnego podawanego impulsu. Jeżeli napięcie dochodzi do kostki siłownika a ten milczy, to znaczy, że albo rozlutowało się połączenie wewnątrz, albo silniczek zakończył żywot
Jak wygląda silniczek siłownika zobaczysz w TYM temacie.
Nie opłaca się jednak grzebać i łatwiej wymienić na używany, lub zamiennik. Pasuje od większości renault (Master, Clio, Laguna, R19, Megane itp.)
Przyciśnięcie nadajnika centralnego w kluczyku powoduje zaświecenie diody tylko na chwilę, bez względu na długość trzymania przycisku.
edit: Jeżeli siłowniki działają z przycisku w podsufitce (jak napisałeś w pierwszym poście), to szukał bym jednak usterki pomiędzy pilotem i odbiornikiem. Być może pilot "zgubił" kod lub odbiornik ma gdzieś przerwę.
Z posiadanym jednym pilotem zdecydował bym się jednak założyć jakiś niedrogi alarm, lub sterownik centralnego. Masz wówczas dwa sprawne piloty, działający centralny i niestety jeden tylko kluczyk odblokowujący immobiliser
Lepiej w tym przypadku zainwestować troszkę więcej, dezaktywować fabryczne immo i pozostawić jedynie nowy sterownik.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-01-03, 14:31 Re: .
arek napisał/a:
Przyciśnięcie nadajnika centralnego w kluczyku powoduje zaświecenie diody tylko na chwilę, bez względu na długość trzymania przycisku.
W moim kluczu (owalnym) dioda mruga tak długo jak długo trzymam przycisk.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach