Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-15, 21:14
Ślimak może się całkowicie wyrobić i może przestać kręcić linką wtedy tylko poxilina poza tym nic więcej się nie zepsuje ale w Twoim przypadku proponowałbym wykręcić zegary i zobaczyć co z nimi nie tak, że wskazówka jest w tym a nie innym miejscu.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;) Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 120 Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-01-15, 23:08
Takie efekty są też w momencie cofania mechanicznego licznika. A tak po za konkursem (nie chodzi o safrane) u mnie w clio 1 licznik chodzi normalnie ale czasem zawiesza się na 80 i nie chce iść w górę licznik mechaniczny. Jak myślicie co może być przyczyną.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-15, 23:35
Też wydaję mi się problem ze sprężyną w zegarach, podejrzewam, że sprężyna działa tak samo jak w zwijanych miarkach, i wtedy jak za bardzo jest naciągnięta sprężyna tym mniej rozsuniemy miarkę a w przypadku licznika zatrzymanie się wskazówki przy 80. Pytanie tylko jeżeli tak się dzieje to dlaczego linka się jeszcze nie ukręciła
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach