Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-02, 22:21
Criss napisał/a:
ale
chrisfox napisał/a:
VW Golfa II 1,4
jeszcze nigdy nie spotkalem.
Nie upieram się. Może to był 1,3 a może 1,6 (na pewno nic lepszego, bo mi tego pojazdu czasem użyczał nasz księgowy, więc rzecz musiała być tania ). To, co pamiętam, to że był czarny i miał szyberdach. A silnik? Jakiś był, bo jechało Skądinąd, działo się to w okolicach roku 1993, więc chyba mogę tak do końca nie pamiętać?
Safrane ph: phase I x 2
Rocznik: 1996 i 95
Pojemność: 2.5 x 2
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B548
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-04, 14:49
No to tak
Pierwsza była Daewoo Nexia 1.6 16v, bez żadnego wyposażenia ale z przebiegiem 60tkm
potem była Honda Civic VI, ale po roku ją sprzedałem za pół ceny rynkowej jak zaczeła pękać szpachla na drzwiach
No i obecnie Safrane 2.5 dt 96r.
A wiec tak
Ford Fiesta Xr2i zgnila ..
Deawoo Tico ... Ahh ten silnik nie do zarznicia:)
BMW 520 E34... Zgnila
Peugeot 405 Roland Garros Sprzedalem kumplowi
Pegugeot 605 3.0
Safrane 2.5 20v
Do tego z 2 sladow...
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-05-05, 13:52
To może i ja:
Pierwszy był Fiat 125p. Czerwony. Niestety kilka dni po zakupie dachowalem nim 4 razy, ale sukcesem bylo to ze spadl na kola Mialem szczescie bo dachowalismy w rowie i dlatego przezylem. Od razu za przednimi zaglowkami tylna czesc dachu byla plaska z bagaznikiem
Zły jak diabli, kupiłem drugiego czerwonego 125p. Planowana głowica, wałek rozrządu od Świątka, lekkie koło zamachowe - i pojechaliśmy na rajd. To były fajne czasy, fiat palił gumę jak niejedno bmw teraz. Fiata sprzedałem do stolicy.
Nastepnie kupiłem za 400zł fiata 126p. Włożyłem w niego lekko licząc 10tyś zł. Wszystko miał nowe, wszystko... Drugiego takiego nie było. Szeroki (4xblotniki z pleksy), pełna klatka w środku, kubły, ręczny hydrauliczny, hamulce tarczowe krótka skrzynia biegów, lewarek 10cm podniesiony do góry, krótka przekładnia kierownicza, no i silnik - 903cm i 54KM (made by świątek). Koła 175/50/13 palił jak szalony. Pomalowany na nowo - czerwono niebieski kolor. Zdobyliśmy nim kilka pucharów, zaliczyliśmy kilkanaście rajdów. Sprzedałem do Katowic.
Potem już safranka 93r. 3.0 V6i. Po niej była biturbo z 94r. potem już safranka 2.5 20V z 97r, potem znowu biturbo 94r, a teraz 3.0 V6 24V z 2000r. Juz pewnie ze mną zostanie.
Tyle moich aut. W międzyczasie rodzice zmieniali auta to miałem dużo różnych pod ręką, ale nie wymieniam bo się nie liczą
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-05-05, 13:53, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-05-05, 14:03
historia malucha mnie urzekła. oj pomeczyl by czlowiek tego fiacika na recznym...
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-05, 14:09
Zawsze chciałem mieć malucha (no, przynajmniej przed rokiem 1990 ) - ale się nie trafił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach