Wiem wiem że taka jednoskta nie jest w Szafulkach, ale mam z nią kłopot w nastepcy... Problem polega na tym że auto gasnie na wolnych np na światłach Przy jeździe po za miastem jest wsio ok, ale tylko wjadę w miasto i wpadnę w czerwoną falę świateł auto niemal na każdych gaśnie. Dodatkowo zaczyna poszarpywać na wolnych, a nawet chodzić na 5garach. Co obstawiacie? Układ zasilania paliwem sprawdzony pod kątem szczelności- filtr wymieniony latem.
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Polecam gorąco temat EGR-u a przy okazji ale tu nie jestem pewien czujnik położenia wału jeśli ten silnik go posiada ale bardziej obstawiam EGR.
EGR w tym silniku jest elementem mało awaryjnym, czujnik położenia wału według klipa też sprawny. Stawiam na czujniki ciśnienia na pompie ciśnienia, tylko je nie sposób sprawdzić poza wymianą na nowe. Znalazłem też bąble w przewodach paliwowych pojawiające się po dodaniu gazu- oby to było przyczyną moich problemów
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Pierwszy raz od kogoś słyszę że EGR jest mało awaryjny w silnikach dci.
Mój co 30 000 czyszczony bo inaczej wariował na obrotach a przy zaduszaniu[hamowaniu] niskim biegiem potrafił gasnąć.
Druga sugestia co do ciśnienia na pompie u mnie czujnika na pompie nie było a z czujnika na listwie Rial dokładny odczyt miałem ile atmosfer mierzy w danej chwili wiec dlaczego nie mozna sprawdzić.
Trzecie jeżeli masz powietrze w układzie nie zaprzątał bym sobie głowy bardziej skomplikowanymi i droższymi sprawami i zaczął od sprawdzenia szczelności ukł paliwowego i wymiany filtrów wraz z uszczelkami
Mimo wszystko pomyślnej walki z wiatrakami i szerokości
Zapomniałbym o najważniejszym jeśli mi nie wierzysz porozmawiaj z Pawłem ile czasu mój czujnik położenia wału grał ze mną w h..a i dopiero jakiś elektronik znalazł Pawłowi co było powiem że pierdoła przez którą tak naprawdę straciłem cierpliwość do tego wspaniałego samochodu choć i tak kiedyś znów taki kupie
Ostatnio zmieniony przez Dany 2014-01-12, 18:56, w całości zmieniany 2 razy
Pierwszy raz od kogoś słyszę że EGR jest mało awaryjny w silnikach dci.
b w 3.0 ponoć nie zapycha się.
Dany napisał/a:
Druga sugestia co do ciśnienia na pompie u mnie czujnika na pompie nie było a z czujnika na listwie Rial dokładny odczyt miałem ile atmosfer mierzy w danej chwili wiec dlaczego nie mozna sprawdzić.
w 3.0 są 2 czujniki ciśnienia- wysokiego i niskiego ciśnienia, i to ponoć one potrafią się zacinać.
Dany napisał/a:
Trzecie jeżeli masz powietrze w układzie nie zaprzątał bym sobie głowy bardziej skomplikowanymi i droższymi sprawami i zaczął od sprawdzenia szczelności ukł paliwowego i wymiany filtrów wraz z uszczelkami
od tego zamierzam zacząć tym bardziej że pojawiło się powietrze w przewodach między filtrem a pompą.
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach