Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-20, 20:15
To nie kwestia samych wkładek, tylko elementów łączących je z cięgnem, a dokładnie blaszki na jej zakończeniu - tam lubi się zastać. Rozbieraj delikatnie, ze zwróceniem uwagi na element plastikowy i mały pierścień zabezpieczający.
Gdybyś zamierzał demontować bębenki zamków, to do ich wyciągnięcia jest potrzebne wysunięcie metalowego, sprężynującego zabezpieczenia w kształcie niepełnego okręgu.
Doradzam ostrożność, gdyż elementy obudowy zamka są zrobione z łatwo kruszącego się stopu metalu.
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-02-20, 20:43
Ojjj Zbychu.... mowilem rozbieraj caly zamek. W moim manualu masz to opisane w calosci. Nasmarujesz kazdy metalowy element i powinno smigac. Najwazniejsze abys sprawdzil czy blaszki pod plastikiem ruszaja sie....
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-20, 20:46
Cakes napisał/a:
Ojjj Zbychu.... mowilem rozbieraj caly zamek.
No mówiłeś, mówiłeś tylko ja dzisiaj nic przy reni nie grzebałem gdyż byłem na obiedzie u rodziców
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-10, 11:01
I lipa z miodem, znowu siłownik centralnego w drzwiach przedniego pasażera nie domaga. Nie mogę otworzyć drzwi ale co najlepsze wszystkie wkładki, które tylko popsikałem czymś w stylu WD a później miedzianym silikonem (psikając w otwór na kluczyk) dzisiaj działają bez zarzutu. Będę musiał ponownie ściągnąć boczek i zobaczyć o co chodzi, że nie idzie otworzyć samochodu z zewnątrz. Podejrzewam, że stanie na słońcu przez kilka dni zrobiło swoje.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-07-10, 11:14
Goli a silownik moze konczy swoj zywot? na moje oko tak to wyglada. ten sam objaw mam u siebie w drzwiach za kierowcą
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-10, 11:15
Criss napisał/a:
Goli a silownik moze konczy swoj zywot?
Crissu nowe były zakładane w lutym
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-07-10, 19:44
Goalkeper napisał/a:
wszystkie wkładki, które tylko popsikałem czymś w stylu WD a później miedzianym silikonem (psikając w otwór na kluczyk) dzisiaj działają bez zarzutu. Będę musiał ponownie ściągnąć boczek i zobaczyć o co chodzi, że nie idzie otworzyć samochodu z zewnątrz.
Psikanie we wkładkę nic nie da, jeżeli opory są tuż za nią, na dźwigni od wkładki, do zamka
Trzeba niestety rozebrać boczek i przeczytać posty na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach