Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-24, 13:43
Shreeeku tutaj już nie chodzi o samą skrzynie, nie wiem czy czytałeś forum konkurencyjne i tam między innymi z Roadrunnerem się kłóciłem, że w żadnym wypadku z uszkodzoną półosią jechać szybko a nawet w ogóle nie jechać. Pal licho skrzynię najważniejsze abyś Ty sam nie poniósł obrażeń i bezpiecznie dojechał do celu. Tak więc proponuję abyś przyjechał jako poldek drajwer, nikt Ci tego za złe mieć nie będzie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-24, 15:01
Gratuluję rozumu
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Dajcie chłopakowi spokój, ja z walniętą półosią pół roku jeździłem, w tym też do Niemiec gdzie niejednokrotnie licznik wskazywał 230 i nic się nie stało. Wymiana półosi mogła doprowadzić do nieszczęścia, panowie mechanicy za słabo dokręcili wahacz. Nie przyśpieszaj z gazem do dechy i będzie ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach