Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-28, 21:31
Daroot, instrukcja obsługi samochodu - strony 1.18-1.19 (żółte)
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-03-28, 22:32
Nigdy bym nie pomyslal ze do 3 punktowego pasa wykorzystuje sie zaglowek.
Przynajmniej tak instrukcja podaje Ale tego biodrowego pasa nie mam u siebie, albo nie znalazlem pod kanapa.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54F
Wiek: 39 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 128 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-28, 22:40
Ale to jest Daroot jeden pas z dwoma klamrami. Wtedy zapina się najpierw wewn. klamrę do czerwonego zapięcia i zewn. klamrę do czarnego zapięcia i powstaje pas 3 punktowy. Tyle, że z tego co piszesz to tak jakby brakowało ci tej jednej klamry na pasie i masz tylko jedną (ale jakim cudem?)
Nie wiedziałem ale instrukcja mówi o dwóch typach pasów tylnich. Był albo 3 punktowy albo biodrowy.
Ostatnio zmieniony przez michalkrk 2011-03-28, 22:49, w całości zmieniany 3 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-28, 22:58
Bo istniały pasy 3 punktowe i wersje z pasem biodrowym. To ostanie rozwiązanie miałem w Lagunie I z '95 (na rynek polski), natomiast w Safrane z tego samego roku już tylko 3 punktowe (niemiecki). Zależy to zapewne od kraju na który był samochód przeznaczony (a w tym przypadku wersje wyposażenia też mogą się różnic - na niemiecki rynek były w pełni wyposażone)
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-03-28, 23:01
Nie jestem pewien teraz tych klamr - czy sa dwie czy jedna - musze to po prostu sprawdzic u siebie, ale tak jak piszesz - to ma sens, dwie klamry i jest 3-punktowy
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-28, 23:15
Daroot, chyba nie zwróciłeś na to uwagi, ale zapewne miałeś to samo w poprzedniej (czarnej) PHII 2.5 20V
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach